دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ماهنامه نجومی ساروس - شماره 23

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ماهنامه نجومی ساروس - شماره 23

در ساروس شماره بیست‌و‌سه می‌خوانید:

«اگر در شب‌های تاریک نگاهی به آسمان بیندازید، غیر از ستاره‌ها و سیاره‌ها و شهاب‌هایی که احتمالا می‌بینید، نقطه‌های نورانی در حال حرکتی هم خواهید دید. این نقاط نورانی ماهواره‌هایی هستند که دائما در اطراف زمین ما در حال گردش‌اند و روزبه‌روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

وضعیت این روزهای کرهٔ زمین شاید بی‌شباهت به وضعیت لندن در رمان ۱۹۸۴ نباشد. ماهواره‌هایی که زمین را تحت نظر گرفته‌اند شاید حکم‌‌ همان «ناظر کبیر» را در زمانهٔ ما داشته باشند.»

در پرده دوم این شماره از ساروس، درباره تمام ماهواره‌های جاسوسی، مخابراتی و هوا‌شناسی اطراف زمین صحبت کرده‌ایم.
علاوه بر پرده دوم، مطالب متنوع بخش‌های دیگر ساروس ۲۳ را نیز می‌توانید با دانلود رایگان این نشریه، مطالعه نمایید.

اگر ساروس را دوست دارید، آنرا به بهترین دوستانتان نیز معرفی کنید. منتظر نظرات و انتقاداتتان هستیم.

کلمات کلیدی: ستاره شناسی، عکس های ستاره شناسی، عکس از آسمان شب، عکس های نجومی، مجله علمی ساروس، دانلود مجله نجوم، دانستنی های نجوم، آشنایی با ستاره ها،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.