دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پرنسس زرین گیسو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پرنسس زرین گیسو

کتاب پرنسس زرین گیسو اثر ادریک وردینبورگ با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که با تصاویر متعدّد و مناسبی تلفیق گردیده است، در صدد تبیین خصلت والای وفاداری برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان می‌باشد.

تکریم خصلت وفاداری در قصّه‌ها:

یکی از خصلت‌های شایسته‌ای که بر ارج و احترام انسان‌ها در روابط اجتماعی تمامی جوامع بشری می‌افزاید، می‌توان خصلت وفاداری و پایبندی به قول و قرارها عنوان نمود.

خصلت وفاداری متضاد خصلت خیانت و پیمان شکنی است که می‌تواند ارزش هر رابطه‌ای را به شدّت سُست و متزلزل سازد. 

اصولاً وقتی که انسان به کسی اعتقاد و اطمینان می‌نماید، لاجرم از او انتظار وفاداری و پایبندی به عهد و پیمان منعقده را دارد و برنامه‌های آتی زندگی خویش را بر همین منوال ساماندهی می‌نماید ولیکن هرگاه در ارزیابی خویش دچار ضعف محاسباتی گردد و اتفاقات آن گونه که انتظار می‌رفت، بواسطۀ عدم وفاداری یکی از افراد به پیش نرفت، یقیناً معضلات و شکست‌های گاهاً جبران ناپذیری را عاید خواهند نمود و از این دیدگاه است که برخی افراد عنوان می‌نمایند که نباید به هیچکس حتّی نزدیک‌ترین افراد نَسَبی و سَبَبیاطمینان نمود.

در این مقوله از حضرت علی (ع) امام معصوم اوّل شیعیان نقل شده است که هیچگاه رازهای خویش را برای دوستانتان هم بازگو نکنید زیرا هر آئینه ممکن است در زُمرۀ دشمنان شما در آیند و از رازهایتان به عنوان نقاط ضعف شما بر علیه خودتان بهره گیرند.

کلمات کلیدی: داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، Princess Goldenhair، Edric Vredenburg، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، داستان کودک، کتاب داستان کودک، داستان بچگانه، قصه های کودکان، داستان نوجوان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.