دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کشف الاسرار و عده الابرار (قدیمی‌ترین تفسیر عرفانی قرآن)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کشف الاسرار و عده الابرار (قدیمی‌ترین تفسیر عرفانی قرآن)

کتاب کشف الاسرار و عده الابرار (قدیمی‌ترین تفسیر عرفانی قرآن) نوشته‌ی ابوالفضل رشیدالدین میبدی، در سال 520 قمری بر اساس تفسیر الهروی خواجه عبدالله انصاری (که هم اکنون در دست نیست) در ده جلد نوشته شده است.

این اثر یکی از موثرترین و زیباترین تفاسیر عرفانی از قرآن کریم محسوب می‌شود. نویسنده در این کتاب ابتدا بخشی از آیات را بدون توضیح به فارسی ترجمه کرده است، سپس عقاید مفسرین و تحقیقات اهل فن را درباره‌ی تفسیر همان قسمت شرح می‌دهد و در بخش سوم به بیان نکات عرفانی خصوصاً به نقل از خواجه عبدالله انصاری می‌پردازد.

در این نسخه هر ده مجلد این کتاب با صفحه آرایی مناسب و حروف چینی جدید در بیش از 5500 صفحه در یک مجلد (با حجم کم) ارائه شده است. این نسخه کامل‌ترین و چشم نوازترین نسخه‌ی الکترونیکی از تفسیر کشف الاسرار می‌باشد.

کلمات کلیدی: کتاب کشف السرار، تفسیر خواجه عبدالله انصاری، 10جلد کامل کشف السرار و عده الابرار، تفسیر قرآن، قدیمی ترین تفسیر قرآن، کشف الاسرار و عدة الابرار، کشف الاسرار و عدة الابرار میبدی، کشف الاسرار میبدی pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.