دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سرابی به نام انسانیت

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سرابی به نام انسانیت

انسانیت یا چنانکه می­گویند جهانی­ بودن، دعوتی پُر زرق و برق است که هر از چندگاهی ظاهر می­شود سپس تا زمان ظهور جدید از دیده ­ها نهان می­گردد!
ای برادر من انسان­گرا باش .. قلب و احساسات خود را متوجه تمام انسانیت کن، دین را به گوشه­ای بینداز زیرا دین امری شخصی است .. رابطه ­ای خاص میان بنده و پروردگار است که جایگاه آن قلب می ­باشد، اما نگذار این رابطه، احساسات و رفتارت را در قبال دیگرانی که دینی غیر از دین تو دارند شکل دهد چرا که دین نباید باعث تفرقه و جدایی میان انسانها گردد .. چونکه همه در انسانیت با هم برادرند!
بیا تا بدون در نظر گرفتن نژاد یا رنگ یا میهن و یا دین، خیر و خوبی را برای تمام بشریت مهیا نموده و به آنان ارزانی داریم!
چنانکه می­نگری ادعایی پُر زرق و برق است، آنگاه که بدان گوش فرا می­دهی چنان در خیالت تجسم می­نماید که تو را بسوی ارتفاع و اوج ­گرفتن بر فراز تمام موانعی فرا می­خواند که بین انسانها در زمین فرق و تفاوت می­گذارد .. تو را فرا می­خواند تا در جهان روشنایی به پرواز درآیی .. تو را فرا می­خواند تا صاحب قلب بزرگ و دید وسیع و احساسات شریف باشی .. تا با چشم انسانیت بنگری و با فکری جهانی بیندیشی و آغوشت را با انگیزه­ ی عشق و محبت بزرگ انسانی، برای تمام بشریت بصورت یکسان بگشایی!
چه سرافرازی و سربلندی و چه شرافت و چه عظمتی در دل و جان و فکر و احساس دارد!
اما درنگ کن! صبر کن تا طنینی که کلمات و عبارات ایجاد می­کند فرو نشیند و به دور از احساسات و هیجانات، حقیقت را جستجو کن و بنگر در کجای جهان مشاهده می­کنی که این شعارها اجرا شده باشد؟!
آیا اعتباری حقیقی در واقعیت دارد یا اینکه صرفا شعارهایی پوشالین است که با هدفی خاص بالا می­رود؟!

کلمات کلیدی: انسانیت، فراماسونری، عقاید فراماسونری، مکتب انسان گرایی، اومانیسم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.