دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هری پاتر و شاهزاده نیمه خالص - بخش اول

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هری پاتر و شاهزاده نیمه خالص - بخش اول

کتاب هری پاتر و شاهزاده نیمه خالص - بخش اول نوشته‌ی جی کی رولینگ، ششمین کتاب از مجموعه داستان‌های پرفروش هری پاتر است.

در این کتاب بسیاری از رازها و روابط برملا می‌شود. هری با دامبلدور کلاس خصوصی می‌گیرد و در این کلاس‌ها مشخص می‌شود که ولدمورت هفت جان پیچ دارد که پیش از آن دو تایشان از بین رفته‌اند. اسنیپ استاد جادوی سیاه این سال است و استادی قدیمی معجون‌سازی درس می‌دهد.

در بخشی از کتاب هری پاتر و شاهزاده نیمه خالص - بخش اول می‌خوانیم:

وقتی شعله‌های درون بخاری دوباره به سبز زمردی تبدیل شدند کمی به خود پیچید، ایستاد و دومین جادو گر چرخنده را در قلب شعله‌ها دید که چند لحظه بعد روی قالیچه عتیقه فرود آمد.

فاج بعد از لحظه‌ای تردید روی پاهایش ایستاد، نخست وزیر هم همین کار را کرد. مستقیم به تازه وارد چشم دوخت که داشت گرد و غبار را از جبه سیاه در ازش می‌تکاند و دور و برش را نگاه می‌کرد.

اولین فکر احمقانه‌ای که به ذهن نخست وزیر رسید این بود که این اسکریمجیور بیشتر شبیه یک شیر پیر به نظر می‌رسد. درون موهای بال مانند و گندم گون و ابروهای پرپشتش رگه‌هایی خاکستری وجود داشت. در پشت عینک قاب دارش میشد چشمان زرد و زیرکش را دید. کاملا مانند یک ولگرد بود و با جست و خیز راه می‌رفت هر چند کمی می‌لنگید.

و به سرعت فکر موذیانه و جالبی از ذهنش گذشت. فکر می‌کرد که فهمیده است چرا جامعه جادوگری در این لحظات خطر ناک برای رهبری اسکریمجیور را به فاج ترجیح داده.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب هری پاتر pdf، داستان تخیلی، هری پاتر، دانلود داستان تخیلی، هری پاتر pdf فارسی، هری پاتر و شاهزاده دورگه، کتاب هری پاتر، داستان و رمان علمی و تخیلی، داستان تخیلی، مجموعه کتاب های هری پاتر، داستان نوجوان، هاری پاتر، مجموعه داستان، هری پاتر و شاهزاده دورگه کتاب، هری پاتر pdf فارسی، داستان افسانه ای،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.