دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان NDE

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان NDE

کتاب رمان NDE نوشته‌ی سحر نورباقری روایتگر ماجرای زندگی پسری به نام حسام است که عاشق دختری می‌شود اما در این میان متوجه وجود نیروهایی می‌شود و می‌فهمد با بقیه‌ی انسان‌ها متفاوت است... جلد اول این رمان، محله ممنوعه نام دارد.

در بخشی از کتاب رمان NDE می‌خوانیم:

چاقو رو تا صورتم بالا آوردم و یه چشم‌مو بستم. جایی که فک می‌کردم قلبشه رو نشونه گرفتم و چاقو رو پرت کردم... پرتابم تو یه کلمه، رقت‌انگیز بود. چاقو به جای قلبش رفت سمت سرش و ثانیه آخر، یارو ناپدید شد و چاقو مستقیم خورد به در و توش فرو رفت. از گوشه چشم حرکت کسی رو سمت چپم دیدم. رومو برگردوندم اما چیز خاصی ندیدم. یکم با دقت به اون نقطه خیره شدم. آروم آب دهن‌مو قورت دادم و زیرلبی شروع کردم به قوت قلب دادن به خودم. چشم از اون نقطه گرفتم و دویدم سمت چاقو و سعی کردم درش بیارم. خیلی فرو نرفته بودم اما هر چی زور می‌زدم، در نمی‌اومد.

داشتم با چاقو کشتی می‌گرفتم که صدایی از پشت سرم شنیدم. سرجام خشک شدم. مثه‌ این بود که یکی داره جسم سنگینی‌و می‌کشه و به سمت من میاد. با شنیدن اون صدا هرچی به خودم قوت قلب داده بودم و خودمو آروم کرده بودم، دود شد و رفت هوا. ضربان قلبم دوباره رفت بالا و نفس‌هام تند شد. دوباره رفتم سر وقت چاقو و فشار‌مو بیشتر کردم و تو یه حرکت درش آوردم. سریع برگشتم و پشت سرمو نگاه کردم. حدسم درست بود. یه نفر داشت آروم آروم به سمتم می‌اومد و کسی رو رو زمین می‌کشید و اون فرد رو از یه پاش گرفته بود. قد و هیکلش درست مثه قبلی بود اما می‌دونستم که اون نیست. توجه‌ام به پای توی دستش جلب شد. لحظه از ذهنم گذشت که شکل اون کفش چقدر برام آشناس. یکم فک کردم و یادم اومد که اونا کفشای مانی‌ان. اونی که داشت رو زمین کشیده می‌شد، مانی بود.

کلمات کلیدی: داستان ترسناک، داستان فانتزی، داستان و رمان علمی و تخیلی، دانلود رمان تخیلی، دانلود رمان ترسناک، دانلود رمان ژانر وحشت، داستان ترسناک، دانلود رمان هیجان انگیز، رمان فارسی تخیلی، داستان تخیلی، مجموعه داستان ترسناک، داستان فارسی ترسناک، داستان ایرانی، داستان تخیلی، دانلود داستان ترسناک، داستان دراماتیک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.