دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب دکتر کرونا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دکتر کرونا

حسن بشیری کتاب دکتر کرونا را در ظاهر ویژه بچه‌ها نوشته است، اما همه ما نیاز داریم این قصه را بشنویم و دلیل اصلی بیماری‌های این چنینی و نقش انسان در تخریب محیط زیست را بفهمیم و فکر کنیم. 

حسن بشیری روانشناس، فعال محیط زیست و دارای تجربه کار با کودکان، به خوبی دغدغه‌های محیط زیستی خود را در قالب قصه‌ای برای کودکان و بزرگسالان به رشته تحریر در آورده است. این کتاب قصه توسط خانم خدیجه خدیجه سلیمی صوتی شده است.

همچنین این کتاب به انگلیسی هم ترجمه شده و به زودی در سایت معروف آمازون قرار خواهد گرفت.

کلمات کلیدی: داستان کرونا کودکانه، داستان کرونا کودک، دانلود داستان صوتی کودک، کتاب صوتی کودک، داستان کوتاه کودکان، دانلود قصه های کودکانه صوتی برای اندروید، قصه برای کودک، قصه های کودکان، داستان بچگانه، دانلود کتاب کودک، دانلود داستان آموزنده برای کودکان، قصه صوتی برای کودکان، داستان آموزنده، قصه کودکانه صوتی، داستان های کودکانه، داستان آموزشی، داستان اخلاقی برای کودکان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.