دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مدرسه موفقیت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مدرسه موفقیت

کتاب مدرسه موفقیت نوشته محمد نظری گندشمین یک مدرسه برای ایجاد تغییرات در زندگی می‌باشد و دید شما را نسبت به زندگی عوض می‌کند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا نیروی درونیتان را بیدار کرده و از آن در جهت درست استفاده نمائید.

در مدرسه موفقیت می‌خواهیم درس‌هایی را فرا گیریم که ممکن است در مدارس عادی آموزش داده نشوند. مدرسه موفقیت  (مدرسه‌ای که همه می‌توانند در آن عضو شوند بدون در نظر گرفتن مولفه‌های همچون سن، جنس، رنگ و نژاد و ...، چرا که موفقیت برای همه لازم و ضروری است و چه بسیار مردان بزرگ که فقط با کسب آموزش در مدرسه موفقیت، قادر شده‌اند به موفقیت‌های بزرگ و جهانی دست یابند، بدون اینکه حتی تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی داشته باشند مثل ادیسون، بیل گیتس و استیو جابز و...).

تحقیقات دانشمندان در آمریکا نشان داده که ۷۷% افکار ما انسان‌ها منفی‌ و باز دارنده هستند. این افکار منفی‌ به طور کامل زندگی انسان‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند. در حقیقت، هر شخص در هر شرایطی که در زندگی قرار دارد، این شرایط، نتیجه افکاری است که در گذشته به آن‌ها پرداخته است.

در مدرسه موفقیت می‌خواهیم با ارایه دروسی که جهتی مثبت اندیشانه دارد، با افکار منفی مبارزه کنیم که این افکار منفی‌ بر زندگی‌ تاثیرمنفی می‌گذارند. سپس روش‌هایی‌ را می‌آموزیم که بسیار ساده هستند و هر انسان بالغی می‌تواند در طول روز در هر کجا آن‌ها را تمرین کند و با ممارست و تمرین هر روزه بر منفی‌ گرایی غلبه کند. همچنین شما می‌آموزید که چگونه از نیروی ذهن و نیروی کلمات برای رسیدن به هدف‌ها و برداشتن مشکلات در زندگی استفاده نمائید. موفقیت یک خواسته مثبت است و برای همین با یادگیری دروس مثبت می‌توانیم به تحقق موفقیت خودمان کمک کنیم و چنین کاری نیز در مدرسه موفقیت ممکن می‌شود. کلمات دارای انرژی و نیروی زیادی هستند کلمات مختلف انرژی متفاوت دارند. کلمات بر بدن ما، ذهن ما و در کّل بر زندگی ما تاثیر میگذارند و نقش بسیار مهمی‌ را در زندگی ما ایفا می‌کنند، ما باید بدانیم که چه کلماتی‌ را بکار ببریم و چگونه بکار ببریم تا به هدف‌هایمان در زندگی دست یابیم و بر مشکلات چیره شویم. ما به عنوان انسان، می‌توانیم رشد و پیشرفت کنیم و به اهداف زیادی در زندگی دست یابیم اگر بدانیم که چگونه از نیروی ذهنمان استفاده کنیم.

اگر شما در زندگی دارای مشکلاتی از قبیل مالی، روابط خانوادگی و اجتماعی، اضافه وزن، عادتهای مضر و غیره هستید، میتوانید از دانش و تجربه ما در مدرسه موفقیت استفاده نمائید. به یاد داشته باشید که هدف‌ها و مشکلات در یک مسیر هستند. بدین معنی‌ که شما با برداشتن یک یا چند مشکل به یک هدف خاص در زندگی‌ دست پیدا می‌کنید.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب موفقیت، روانشناسی موفقیت، موفقیت شخصی، موفقیت در زندگی، عامل موفقیت، راه های موفقیت، موفقیت، رسیدن به موفقیت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.