دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب لحظه‌ی برخاستن: تغییر جهان با توانمندسازی زنان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب لحظه‌ی برخاستن: تغییر جهان با توانمندسازی زنان

کتاب لحظه‌ی برخاستن: تغییر جهان با توانمندسازی زنان نوشته‌ی ملیندا گیتس، از آثار پرفروش نیویورک تایمز، داستان‌هایی جذاب را با محتوای برابری حقوق زن و مرد برای پیشرفت جامعه و شکوفایی استعداد زنان در بر دارد.

منظور ملیندا گیتس از لحظه برخاستن زمانی است که انسان‌ها بتوانند تمامی مرزهای دروغین مانند فقر، ضعف، سن، جنسیت، مذهب را نادیده بگیرند و بی قید و شرط عشق بورزند. در این صورت است که دیگر آدم‌ها مورد سو استفاده قرار نمی‌گیرند و هیچ‌کس سعی نمی‌کند از دیگران به عنوان ابزاری برای پیشرفتش استفاده کند.

در بخشی از کتاب لحظه‌ی برخاستن: تغییر جهان با توانمندسازی زنان می‌خوانیم:

هنگام صحبت با زنان در کشورهای کم‌درآمد، متوجه شدم در خواسته‌های ما زنان برای خود و فرزندانمان، تفاوت ناچیزی وجود دارد. ما خواهان امنیت، سلامت، خوشبختی، تحصیلات خوب، شکوفایی استعدادها، ازدواج، تأمین معاش، عشق ورزیدن و دوست داشته شدن فرزندان‌مان هستیم و خودمان هم می‌خواهیم سالم باشیم، استعدادهایمان را پرورش دهیم و آنها را با دیگران در جامعه سهیم شویم. برنامه‌ی تنظیم خانواده برای برآوردن هریک از این نیازها، بدون توجه به این که زن در چه جامعه‌ای زندگی می‌کند، بسیار اهمیت دارد. شهامت مینا باعث انتقال این پیام به من، و رنج او نقطه‌ی عطفی در کار من شد. وقتی کسی حقیقت تلخی را به من می‌گوید مطمئنم از درد انسان‌های دیگری هم که جسارت ندارند، حرف می‌زند و این موضوع باعث می‌شود با توجه بیشتری گوش دهم و بعد با کمی دقت متوجه می‌شوم که دیگران هم همین مشکلات را شاید کمی ملایم‌تر ابراز می‌کنند.

کلمات کلیدی: فمینیسم، اتوبیوگرافی، خودزیست نامه، نگرش فمینیسم، تاریخچه فمینیسم، مفهوم شناسی فمینیسم، کتاب پرفروش، پرفروش ترین نیویورک تایمز، فمینیست، حقوق زنان، مسائل زنان، مشکلات زنان، موفقیت زنان، آزادی زنان، زنان، زنان و زایمان، سرگذشتنامه، زندگی نامه، تبعیض نژادی، تبعیض جنسیتی، فمینیسم سیاه، فمینیسم اصلاح طلب، تفکرات غربی، اکو فمینیسم، جامعه شناسی، بیل گیتس، زنان قدرتمند تاریخ جهان، زنان قدرتمند، مسائل خانواده، خانواده، رفع مشکلات خانواده، علوم انسانی، خودسازی، فعالیت های فرهنگی، حقوق زنان در حقوق بشر، فمینیسم لیبرال، لیبرالیسم، اومانیسم، نهاد خانواده، ازدواج، آموزش های خانواده، حقوق زن و مرد، Melinda Gates، کتاب لحظه ی برخاستن، کتاب چگونه توانمندسازی زنان دنیا را تغییر می دهد، دانلود کتاب جامعه شناسی، فمینیسم پست مدرن، فمینیسم فرامدرن،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.