دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب یک آسمان رهایی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب یک آسمان رهایی

کتاب یک آسمان رهایی نوشته‌ی محمدرضا زادهوش، شامل مطالبی روانشناسی است که به موضوع خودشناسی می‌پردازد.

روزبه‌روز رشته‌های تحصیلی متنوع‌تر می‌شود؛ ولی جای رشته خودشناسی خالی است، رشته‌ای که این کتاب به آن می‌پردازد. انسان‌ها در سرتاسر دنیا تفاوت‌های بسیاری دارند، نژادها، زبان‌ها، سلیقه‌ها و عقیده‌ها گوناگون است؛ ولی همه ما به یک سو می‌رویم، دستورالعمل‌های غیر مستقیم که ما را از خلاقیت‌های فردی جدا می‌کند، زندگی قالبی را به ما دیکته می‌کند، و به پرت‌گاهی مشترک می‌کشاند. زنجیره تقلید از تقلیدگران که بر زنجیرهای ما می‌افزاید. خودشناسی، زنده کردن حق خلاقیت است.

در بخشی از کتاب یک آسمان رهایی می‌خوانیم

عشق در میان انسانهایی که با یکدیگر و در کنار همدیگر زندگی می‌کنند، یا سرگرم تحصیل و کار هستند، مرده است. روزی که مرد در خانه است، روز بدی است. خانم سعی می‌کند کاری را به او واگذار کند. اگر کاری نباشد، خانم، بیمار می‌شود. دراز می‌کشد. آقایانی که به دلیلی بیشتر در خانه‌اند، موجب دعوای بیشتری می‌شوند. آن‌هایی که محل کارشان، در محل زندگی و کنار خانه است، همواره باید خود را سرگرم نشان دهند تا کاری به آن‌ها واگذار نشود.

کلمات کلیدی: چگونه خود رابشناسیم، تغییر در زندگی، دانلود pdf کتاب یک آسمان رهایی، دانلود رایگان کتاب یک آسمان رهایی، بهترین کتاب خودشناسی، کتاب خودسازی، تغییر خود، خودشناسی، مهارت های زندگی، تغییر در خود، خودشناسی pdf، شناخت خود، شناخت شخصیت خود، خودسازی، تغییر زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.