دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تکنیک های کسب هوش عاطفی و احساسی در 21 روز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تکنیک های کسب هوش عاطفی و احساسی در 21 روز

85 درصد موفقیت های هر انسان در زندگی بستگی به هوش هیجانی EQ و نحوه ارتباط صحیح و برد برد win to win با دیگر افراد ( همکاران - همسر جنس  مخالف - ریس یا مدیر - ارتباط با ارگان های دولتی و خصوصی و ..... و به طور کلی در زندگی اجتماعی  شخص دارد.

افرادی که از لحاظ هوش هیجانی و احساسی EQ  ممتاز هستند همیشه در همه کشورهای جهان از امریکا گرفته تا کشورهای جهان سوم قهر قاره افریقا در رتبه بالاتری از درامد بالاتر تصاحب شغل های بهتر و ازدواج و زندگی شاد تری نسبت تجصیل کردگان دانشگاهی با ای کیو  IQ بالاتر قرار دارند. شما میتوانید بجای تحصیل در مقاطع ارشد و دکترا که هدف اکثرا حوانان امروز  ایران ما است به تقویت هوش عاطفی و اجساسی خود بپردارید تا 85 درصد  در تصاحب شغل و کسب کار های موفق از دیگران پیشی بگیرید. در این کتاب به تکنیک هاو نکته های عملی برای تقویت این هوش پرداخته شده است.

کلمات کلیدی: هوش عاطفی، هوش هیجانی، دانلود pdf کتاب هوش عاطفی، IQ، سنجش آی کیو، تقویت IQ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.