دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 7 ترفندی که شما را باهوش‌‌تر از آنچه که هستید نشان می‌دهد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 7 ترفندی که شما را باهوش‌‌تر از آنچه که هستید نشان می‌دهد

کتاب 7 ترفندی که شما را باهوش‌‌تر از آنچه که هستید نشان می‌دهد تألیف آکادمی مجازی باور مثبت، عاداتی را معرفی می‌کند که افراد باهوش از آن بهره می‌برند

خیلی از مردم دل‌شان می‌خواهد در حد اینشتین باهوش باشند، اما جالب است بدانید بهرهٔ هوشی فقط 20 درصد از کیفیت عملکردمان را در زندگی تعیین می‌کند، در حالی که 80 درصد بقیه به هوش هیجانی بستگی دارد، مطالعات نشان داده است 90 درصد کارمندان موفق از هوش هیجانی بالایی برخوردارند و درآمد سالانهٔ بالاتری دارند؛ مهم‌ترین مشخصهٔ هوش هیجانی خودشناسی است.

 افراد دارای هوش هیجانی بالا علاوه بر اینکه خودشان را کاملاً می‌شناسند، به خوبی می‌دانند دیگران در موردشان چه فکری می‌کنند، این افراد مهارت باورنکردنی‌ای در تأثیرگذاری دارند و می‌توانند طرز رفتارشان را طوری تنظیم کنند که باهوش‌تر به نظر برسند.

داشتن هوش و باهوش بودن یکی از مزیت‌هایی است که هر کسی در زندگی دوست دارد آن را داشته باشد و خبر خوب اینکه ما هم می‌توانیم باهوش باشیم فقط کافیست 7 ترفند این کتاب را خوب یاد بگیرید و اجرا کنید تا باهوش‌تر از آنچه که هستید به نظر برسید.

باهوش بودن، داشتن هوشی خارق العاده برای دریافت مسائل و حل مشکلات و ... اگر همه این‌ها را با هم جمع کنیم نهایت این سوال پیش می‌آید که آیا من آدم باهوشی هستم یا چطور می‌توان باهوش یا باهوش‌تر شد؟! باهوش‌تر شدن چیزی نیست که یک شبه اتفاق بیفتد اما شما می‌توانید با یک سری عادات روزانه در طی 21 روز هوش خود را افزایش دهید. 

آیا آدم‌ها باهوش به دنیا می‌آیند یا باهوش می‌شوند‌؟ سوالی که شاید پاسخ دادن به آن اندکی دشوار باشد  آن چه مسلم است، هر کسی با تلاش و صرف وقت می‌تواند از هوش خود بیش‌تر استفاده کند. در حقیقت یک انسان معمولی با استفاده از چند شیوه و روش ساده می‌تواند توانایی‌های ذهنی خود را تقویت کند و از آن برای داشتن یک زندگی موفق بهره‌مند گردد اگر مغز خود را با انجام کارهای جدید به چالش بکشید، هوشیارتر عمل می‌کنید و زمانی که بیش از هر وقت دیگری به آن نیاز دارید، به کمکتان می‌آید.

کلمات کلیدی: تقویت هوش، راه های پرورش و افزایش هوش، هوش و حافظه، هوش هیجانی، انواع هوش، انواع هوش pdf، هوش معنوی، ضرورت و اهمیت هوش معنوی، دانلود کتاب هوش و انواع آن pdf، هوش pdf، دانلود pdf کتاب هوش و انواع آن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.