دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چرا با هم فرق می کنیم!؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چرا با هم فرق می کنیم!؟

رازهایی از نحوه ارتباط بهتر با خود و دیگران

این کتاب به شما درک بسیار کاربردی و درستی از خودتان و اطرافیانتان خواهد داد.

همچین به شما کمک می کند تا علت بسیاری از رفتارهایتان را بفهمید و از اینکه معمای شخصیت خود و اطرافیانتان را به زیبایی حل خواهید کرد لذت می برید.

این کتاب برای شما نوشته شده است و هر انسانی مخصوصا نوجوان ها به آن احتیاج دارند.

یادم می آید دوران مدرسه و کودکی ام دو گروه شلوغ ها و ساکت ها بودیم. شلوغ ها معمولا شیطنت بیشتری داشتند و ساکتها معمولا صدای کمتری داشتند. برخی خودشان را در معرض دید قرار می دادند و برخی دیگر خودشان را پنهان می کردند. برخی از آنها دوست داشتند بلندبلند صحبت کنند و هیجان زیادی داشتند تا حرفشان را همه بشنوند. تعداد دیگری هم معمولا شنونده خوبی بودند و خیلی علاقه ای نداشتند تا همیشه با صدای بلند چیزی بگویند. اما اگر چیزی می گفتند می شد فهمید که آن صحبت برای او موضوع مهمی هست. شاید چندان به این مساله توجه نکرده باشید. شما جز کدام دسته ها هستید؟

کلمات کلیدی: رفتار شناسی، دوران نوجوانی، شخصیت شناسی، درون گرایی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.