دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی شناخت افراد از روی تصویر پروفایل

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی شناخت افراد از روی تصویر پروفایل

کتاب صوتی شناخت افراد از روی تصویر پروفایل نوشته خلیل رضوی رابطه‌ی تصویر پروفایل افراد در شبکه‌های اجتماعی با شخصیت آن فرد را بازگو می‌کند.

موردی که به نظر بسیار جالب است و از دیدگاه دیگر این بحث مطرح می‌شود. رابطه‌­ی تصویر پروفایل در شبکه­‌های اجتماعی با شخصیت آن تصویر، و مهم­‌تر از این، ارتباط اینکه نوع تصویر پروفایل در مورد شخصیت اون فرد چه چیزی را می‌­تواند نشان بدهد و شما به عنوان شخصی که می‌­خواهید با اون فرد همکاری داشته باشید یک معامله­‌ی کاری داشته باشید و یا هر نوع ارتباط اقتصادی بخواهید داشته باشید چگونه می­‌توانید قضاوت کنید براساس نوع تصویر آن شخص و شناخت شخصیت روحیه­‌ی آن شخص براساس تصویری که برای پروفایل خودش دارد.

کلمات کلیدی: شخصیت شناسی، روانشناسی شخصیت، ویژگی های شخصیتی، شبکه اجتماعی، شبکه‌ های اجتماعی، ارتباط بین اشخاص، بهبود روابط اجتماعی، ارنباطات مجازی، کتاب صوتی روانشناسی، کتاب صوتی شخصیت شناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.