دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ASP.Net Core به زبان ساده

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ASP.Net Core به زبان ساده

کتاب ASP.Net Core به زبان ساده نوشته‌ی زهرا بیات قلی لاله-علی بیات قلی لاله و علی بیات قلی لاله مناسب کسانی است که می‌­خواهند با یک عملکرد سریع، پاسخی برای بازار کار باشند.

داده‌ها در همه جا با سرعت باور نکردنی در حال رشد هستند و میلیون‌ها برنامه‌ی کاربردی از این داده‌ها استفاده می‌کنند. اما خبر خوب برای شما: هنوز میلیون‌ها برنامه‌ی کاربردی، تولید نشده و مهارت شما برای این شغل بسیار مورد نیاز است. متأسفانه فشار برای تولید و توسعه‌ی نرم‌افزار، بسیار بالاست و همین می‌تواند شروعی برای حرکت دوباره باشد. 

اما چطور این حرکت دوباره را شروع کنیم؟ برای این حرکت دوباره باید به بازار کار نگاهی بیندازید. همه چیز به سمت جدیدترین و بروزترین تکنولوژی‌ها در حرکت است. پس بیایید برای این حرکت دوباره، شما هم با بروزترین تکنولوژی‌ها شروع کنید. 

در این کتاب سعی شده، ایده‌ی‌ یادگیری و تولید کدهای عالی با روشی کاملاً ساده و روان بیان شود و تمرکز آن بر ساخت برنامه‌ای کاربردی و تنظیم عملکرد شما در برنامه‌نویسی است. موضوع اصلی اثر، فریم ورک ASP. NET Core و هدف آن، آموزش مفاهیم اساسی برای تولید یک وب اپلیکیشن است. 

در این کتاب سعی شده از جنبه‌های متفاوت، نکات و تکنیک‌هایی بیان و گاهی با یک مثال، همه چیز ملموس‌تر شود. شما خیلی سریع دست به کد خواهید شد و لذت برنامه‌نویسی، با رویکردهای جدید را حس خواهید کرد.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب آموزش asp net core، کتاب فارسی asp net core، دانلود آموزش asp net core، کتاب آموزش asp net core، دانلود کتاب asp net core، دانلود کتاب Asp net، آموزش ASP، دانلود رایگان کتاب های ASP NET، آموزش برنامه نویسی ASP، آموزش برنامه نویسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.