دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش اندروید (Head First Android Development) - جلد 2

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش اندروید (Head First Android Development) - جلد 2

کتاب Head First Android Development به شما کمک می کند تا اولین برنامه خود را با Android SDK و Eclipse plug-in اجراکنید.
شما یاد می گیرید که چطور برای وسایل مختلف با سایزهای نمایش متفاوت برنامه ای را طراحی کنید. head first اکثرا در مورد برنامه نویسی کتاب مینویسه البته در مورد سایر حوزه ها هم تالیفاتی داره اما فعالیت اصلی اون روی یاد دادن زبان های برنامه نویسی مختلف به شیوه ای جذاب است .منظورم از جذاب شیوه ای بسیار منحصر به فرد است که همین باعث شده این کتاب ها محبوب بشن.

در مورد فصل دوم این کتاب باید گفت که در این فصل شما آرام آرام وارد برنامه نویسی جاوا می شوید.

این فصل به شما کمک می کند تا یک دکمه ساده را به برنامه اضافه کنید و با استفاده از زبان جاوا معین کنید که چه کاری انجام بده یا به قول خود کتاب چه رفتاری داشته باشه .در این فصل شما با استفاده از دکمه ای که می سازید متن ساده ای را با فشار دادن دکمه نمایان میکنید.

کلمات کلیدی: دانلود ترجمه کتاب Head First Android Development، آموزش اندروید، آموزش برنامه نویسی اندروید، برنامه نویسی موبایل، دانلود کتاب Head First Android Development، دانلود کتاب آموزش اندروید، نوشته برنامه برای اندروید، کتاب ساده یادگیری اندروید، آموزش برنامه نویسی، آموزش اندروید برای مبتدیان، janathon simon book،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.