دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راز و رمز نویسندگی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راز و رمز نویسندگی

کتابی برای یادگیری نویسندگی به صورت حرفه‌ای و اصولی.

در کتاب راز و رمز نویسندگی، نحوه عملکرد و روش بکار انداختن افراد مبتدی در جهت تحلیل و نویسندگی ارائه می شود؛ منتها، تلاش و بکار انداختن ذهن، ممارست و استقامت، شکیبایی و همت در مسیر تهیه ی نوشته و تحلیلی رسا و زیبا، مربوط به خود آنان خواهد بود!

از متن کتاب راز و رمز نویسندگی:
مولفه های یک مقاله خوب: با آنکه از نظر واقعی، هر نوشته وحدتی تردید نابردار داشته و نمی توانش در عین واقع به چند بخش مستقل و مجزا تقسیم کرد، ولی از آنجا که در موطن عقلی این کار ممکن و میسر می باشد، می توان گفت که مولفه های وجودی یک نوشته عبارتند از:
۱- موضوعی مشخص و ضروری، آنهم از آندست که حداقل یکی از ابعاد وجودی بشر ضرورت و نیاز طرح آنرا تایید نماید؛ ورنه کار، تفننی خواهد بود!
۲- قالب کلامی، که عبارت از الفاظ، عبارات، جملات و …. می باشند و حکم پیکر و لباس معانی مورد نظر را دارند. چرا که در مقاله نویسی، در واقع کار، روی دلالتهای فکری صورت می گیرد و نه مصادیق و مدلولهای عینی، یعنی در تحلیل، موضوع و ماده ی مورد عمل پدیده های ذهنی (افکار، اندیشه ها، معانی ، تخیلات و….) می باشند. در این موارد انتخاب واژه ها، نیز ترکیب و تالیف ابداعی جمله ها و عبارت ها مطرح می باشند که از یکسو با عاطفه نویسنده در پیوند و ارتباطند و از دیگر سوی، با تجارب و احساس زیباپسندانه و قدرت هنری او در زمینه ی بیان.
۳- شیوه ی پرداخت و ارائه، که به عبارتی: طرح و طریقه ی حرکت و هجرت ذهنی مخاطب را شکل می بخشد. این امر، در واقع همان شیوه ی طراحی مقاله است که نویسنده، با در نظر گرفتن وحدت جمعی نوشته ی خود، آنرا نخست به سه بخش "مقدمه، متن و نتیجه" و سپس هر کدام را به فراخور حجم نوشته به چند بند مرتبط مرتب تفکیک نابردار طراحی می کند …اگر می خواهید اصول و فنون نوسندگی را به طور حرفه ای بیاموزید مطالعه کتاب راز و رمز نویسندگی، لازم و ضروری است.

کلمات کلیدی: نویسندگی، آموزش نویسندگی، اصول نویسندگی، نویسندگی خلاق، کتاب آموزش نویسندگی، شغل نویسندگی، فوت و فن نویسندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.