دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راز شکرگزارى

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راز شکرگزارى

کتاب راز شکرگزارى نوشته مهدی خدامیان آرانی به شما کمک مى‌کند تا با راز بزرگ شکرگزارى آشنا شوید و در صورتى که آن را در زندگى به کار گیرید، زندگى خود را متحوّل خواهید کرد.

آیا مى‌خواهید ثروت شما در زندگى زیاد و زیادتر شود؟
آیا دوست دارید آرامشى بس بزرگ را تجربه کنید و زندگى براى شما دل‌نشین شود؟
آیا از هیاهوى این طرف و آن طرف دویدن و حرص زدن خسته شده‌اید؟

درد امروزِ جامعه ما این است که همه کنار پنجره زندگى خود ایستاده‌اند و همواره به بیرون نگاه مى‌کنند، براى همین آن‌ها نمى‌توانند زیبایى‌هاى زندگى خود را ببینند!

سخن کتاب راز شکرگزاری این است:

«همان طور که کنار پنجره زندگى خود ایستاده‌اید، صد و هشتاد درجه بچرخید و این بار به زندگى خود نگاه کنید، دست از مقایسه و چشم و هم چشمى بردارید، آنگاه خواهید دید که زندگى شما هم به اندازه خودش زیبا است».

با خواندن این کتاب مى‌توانید کارى کنید که خدا هم از شما تشکّر کند، چرا که شما با راز بزرگى آشنا شد‌ه‌اید.

کلمات کلیدی: شکر خدا، کتاب های اخلاق و معارف، انسان در اسلام، دانلود کتاب اخلاق، راز شکر گذاری، روش شکرگذاری، تشکر کردن، شکرگزاری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.