دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب طعم زندگی: آموزه‌هایی برای بهتر زیستن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب طعم زندگی: آموزه‌هایی برای بهتر زیستن

کتاب طعم زندگی: آموزه‌هایی برای بهتر زیستن نوشته‌ی حبیب الله فرحزاد، به بررسی مباحثی از قبیل سخاوتمندی، انفاق، اخلاق اسلامی و راه و رسم زندگی از منظر جنبه‌های مذهبی می‌پردازد.

در بخشی از کتاب طعم زندگی: آموزه‌هایی برای بهتر زیستن می‌خوانیم:

پیامبر خدا هیچ تعینی نداشت. هر گاه کسی در جلسه‌ای وارد می‌شد که پیامبر هم در آن جلسه حضور داشتند، نمی‌دانست کدام یک از افراد پیامبر است؛ یعنی هیچ برتری برای خودش در نظر نداشت. می‌فرمود: «من دوست ندارم طوری رفتار کنم که با دیگران فرقی داشته باشم، یا برتری در نظر مردم ایجاد شود.»

آن حضرت مؤدب به آداب الهی بودند. مثل سلاطین برخورد نمی‌کردند، بلکه تواضع و ادب بسیار عجیبی داشتند. حتی در وقتی که با اصحاب می‌نشستند، حلقه‌وار می‌نشستند تا تفاضل و برتری در میان نباشد.

وقتی با اصحاب می‌نشست، آن قدر یگانه می‌شد که گویا یکی از آنان است. کسی که وارد می‌شد، اگر پیامبر را نمی‌شناخت و ندیده بود، نمی‌توانست تشخیص بدهد که کدام یک از این افراد پیامبر خداست. از بس خاکی و با خلق قاتی بود و خودش را تنزل می‌داد. این معجزه است.

کلمات کلیدی: کتاب اخلاق اسلامی pdf، اخلاق چیست pdf، راه و رسم زندگی، مهارت های زندگی، تغییر در خود، تغییر زندگی، موفقیت در زندگی، زندگی معنوی، اخلاق اسلامی، اخلاق در اسلام، تعلیم و تربیت، اخلاق و تربیت اسلامی، تربیت اسلامی، تعلیم و تربیت اسلامی، دانلود کتاب اخلاق،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.