دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب زناشویی و اخلاق

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب زناشویی و اخلاق

راسل به سال ۱۹۲۹ کتاب «زناشویی و اخلاق» را نوشت. در این کتاب او عقایدی تازه مطرح کرده بود که به نظر همگان خوشایند نبود، ولی به سبب جدایی از همسر دوم و طرح طلاق در دادگاه این کتاب موفقیت فراوانی کسب کرد. به عقیدۀ او هرگونه اخلاق نظری زاید است و برای زندگی قواعد اخلاق عملی لازم است، ولی متأسفانه قسمت عمده این قواعد از قبیل اخلاق جنسی براساس اندیشه های خرافی و متأثر از ترس و نگرانی بی اساس است. در حالی که اگر آدمی واقعاً بخواهد از زندگی خوب و شایسته ای که در میان همسایگانش پذیرفته شده اند را فراگیرد، چرا که اعمالی از قبیل قربانی کردن انسان در نتیجه اعتراض به عقاید اخلاقی مرسوم بوده که از بین رفته اند. و بدیهی است که انتقال از سیستمی کهنه به نو، مثل هر تغییر و تحولی متضمن دشواری و مشکلات است.

کتاب حاضر در سال ۱۳۴۷ توسط مترجم توانا دکتر ابراهیم یونسی با قلمی شیوا و دقیق به فارسی برگردانده و از طرف نشر اندیشه منتشر شده است.

کلمات کلیدی: تاریخ تشکیل خانواده، آموزش اخلاق در خانواده، آموزش های خانواده، دانلود کتاب اخلاق، دانلود کتاب های ابراهیم یونسی، کتاب روانشناسی، دانلود کتاب خانواده،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.