دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب عیب یابی و تعمیر ماشین های ظرفشویی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب عیب یابی و تعمیر ماشین های ظرفشویی

در این کتاب اجزای داخلی ماشین ظرفشویی اتوماتیک به تفکیک بیان شده و عملکرد وکاربرد آنها نیز به طور ساده و قابل فهم توضیح داده شده است.
همچنین به کمک شکل ها و شکل گام به گام تهیه شده از مراحل باز شدن ماشین ظرفشویی اتوماتیک، سعی شده که یک روش منطقی برای عیب یابی و رفع عیب انواع مختلف دستگاه های ذکر شده، آموزش داده شود تا با بالا بردن توانایی های فردی خود و کسب تجربه های مختلف در حین تعمیرات، درک و شناخت بهتری از لوازم برقی خانگی و محدودیت آنها پیدا کنید.

لازم به ذکر است که برای رفع عیب هر دستگاه، باید آشنایی کامل و جامع از اجزای و قسمت های مختلف آن داشته باشید. همچنین با استفاده از جداول نقشه خوانی و تحلیل ساده مدار الکتریکی، عملکرد قسمت ها و مراحل مختلف دستگاه را به خوبی بفهمید.

هم چنین برای بالا بردن درک فنی شما، نقشه ها و مدارهای الکتریکی گوناگونی ارائه شده و در آن ها توضیحات لازم و ضروری از عملکرد قسمت ها و مراحل مختلف مدار داده شده است و اسامی اجزای مهم دستگاه های مذکور نیز به نقشه ها و مدارها اضافه شده است.

برای بالا بردن اطلاعات و دید فنی خود، پیشنهاد می شود که ابتدا این کتاب را با دقت مطالعه نمایید تا احاطه کاملی بر مفاهیم و موضوعات آن پیدا کنید و از آن به عنوان یک مرجع سریع، قبل از تعمیر و یا در موقع کار استفاده نمایید.

کلمات کلیدی: تعمیر ماشین ظرفشویی، عیب یابی ماشین ظرفشویی، برنامه های ماشین ظرفشویی، آموزش نصب ماشین ظرفشویی، طرز کار ماشین ظرفشویی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.