دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آشنایی مقدماتی با سخت افزار کامپیوتر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آشنایی مقدماتی با سخت افزار کامپیوتر

کتاب آشنایی مقدماتی با سخت افزار کامپیو‌تر نوشته رضا بهرامی راد شما را با سخت افزار رایانه آشنا می‌کند.

یکی از مهم‌ترین توانایی هر کاربر کامپیو‌تر، آشنایی با سخت افزار و نرم افزار و نیز توانایی رفع اشکالات سخت‌افزاری و نرم افزاری کامپیو‌تر می‌باشد. یکی از مشکلات اصلی کاربران کامپیو‌تر، حتی دانشجویان مهندسی کامپیو‌تر عدم آشنایی کامل با سخت افزار و نحوه عملکرد یک سیستم کامپیوتری است. به همین خاطر اکثر کاربران کامپیو‌تر برای حل مشکلات کامپیوتری دچار سردرگمی می‌شوند و قادر به حل آن نیستند. کتابی که در حال حاضر مطالعه می‌کنید حاصل چندین سال تحصیل در زمینه مهندسی کامپیو‌تر و کار در حوزه کامپیو‌تر است.در جمع آوری و گردآوری مطالب سعی شده است که مطالب با زبان دقیق و جزئیات کامل بیان شود تا خواننده از خواندن مطالب لذت ببرد و بتواند بیشترین بهره را ببرد. در هر فصل بخش‌های مختلف با تصاویر مرتبط با آن آورده شده است تا خواننده به طور کامل با آن‌ها آشنا شود و بتواند در محیط واقعی سخت افزار مربوطه را شناسائی کند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب آشنایی مقدماتی با سخت افزار کامپیوتر، آموزش سخت افزار کامپیوتر pdf، آموزش تعمیرات سخت افزار کامپیوتر، آموزش تعمیرات سخت افزار کامپیوتر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.