دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان pdf کتاب اسرار خانه داری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اسرار خانه داری

موضوع خانه و خانه داری مسئله ا ی است که از زمان حضرت آدم (ع) تا به امروز مورد توجه بشر بوده است. زنانی که در امور خانه داری سلیقه و درایت کافی داشته اند مورد توجه و تشویق همگان خصوصاً شوهران خود، بوده اند. بطوری که یکی از جلوه های شخصیت و کمال، ساره، همسر حضرت ابراهیم (ع) این است که چون روزی در مدت کوتاهی گوساله ی بریان شده ای را برای میهمانان آماده کردند و پذیرائی خوبی از میهمانان بعمل آوردند خداوند اهمیت این موضوع را در قرآن مجید بیان فرموده است:«دیری نگذشت که گوساله ای بریان آورد» سوره هود - آیه 69 همچنین در سیره ی حضرت زهرا «سلام ا... علیها» به کرات می بینیم که آن حضرت در امورخانه داری بسیار کوشاو موفق بوده اندو با کمترین امکانات بهترین و با صفاترین زندگی را برای همسر و فرزندان گرانقدر شان فراهم میکردند. در کتاب آماده شده به نکات و رازهایی در خانه داری اشاره شده که در کمتر کتابی آمده است.

کلمات کلیدی: نحوه خانه داری، هنر خانه داری، کتاب آموزشی خانه داری، کتاب اسرار خانه داری، کتاب خانه داری، کتاب درباره خانه داری، آموزش مجانی خانه داری,، آموزش خانه داری، آشنایی با خانه داری، اسرار خانه داری، خانه داری,، رازهای خانه داری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.