دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب درس های نبوغ از آلبرت اینشتین

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب درس های نبوغ از آلبرت اینشتین

آلبرت اینشتین به‌عنوان دانشمندی نابغه و خلاق بسیار معروف است، اما به‌عنوان کسی که در مورد ابعاد مختلف زندگی انسانی  اندیشیده، کمتر شناخته شده است. در کتاب‌های درسی معمولاً وجه علمی او مورد توجه قرار می‌گیرد. ما برای جبران این کاستی، در سایت زندگی رویایی به بررسی ابعاد دیگر افکار و زندگی اینشتین پرداختیم. تلاش ما این بوده که به آموزه‌های اینشتین در سایر زمینه‌ها و وجه انسانی تأملات وی پرداخته؛ آنها را در شکل و محتوایی متفاوت و مفید عرضه کنیم.

حاصل این مطالعات در قالب دو کتاب با عناوین درس‌های نبوغ از آلبرت اینشتین و حکایت نبوغ آلبرت اینشتین آماده شد. کتاب اول، همین کتاب، شامل 100 آموزه از اینشتین در زمینه‌های مختلف زندگی است که با توضیحات و تفاسیر کوتاهی از طرف ما همراه است. کتاب دوم شامل 74 ماجرای خواندنی و عمدتاً طنزآمیز از زندگی اینشتین را شامل می‌شود.

مطالب این کتاب طیف وسیعی از موضوعات از جمله رشد فکری، استعداد، نبوغ، تلاش، آموزش، تفکر، کنجکاوی، تخیل، مکاشفه، اخلاق، انسانیت، علم، تکنولوژی، ملی‌گرایی، سیاست، سرنوشت بشری و جنگ و ... را در بر می‌گیرد. وسعت تنوع موضوعات خود به خوبی نشان می‌دهد که اینشتین علاوه بر مسائل علمی در زمینۀ سایر مسائل زندگی بشری نیز به طور جدی به تأمل پرداخته است. نتیجۀ این تأملات عموماً شامل کشف و شهودی است که حقیقتی ژرف را در باب موضوع آشکار می‌سازد. بنابراین درک عمیق و به‌کار بستن این آموزه‌ها می‌تواند ارزش حیاتی و تحول‌آفرین در زندگی فردی و در نهایت در گسترۀ وسیع زندگی بشری داشته باشد.

کلمات کلیدی: آلبرت انیشتین، نظریات انیشتین، نظریه های انیشتین، درس های زندگی، جملات روانشناسی، نبوغ انیشتین، انیشتن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.