دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب صفر کیلومتر: آموزش نویسندگی علمی برای تازه کارها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صفر کیلومتر: آموزش نویسندگی علمی برای تازه کارها

کسانی که خوب می‌نویسند، در تخصص خود نسبت به سایرین شاخص‌تر دیده می‌شوند. در حال حاضر عده زیادی دانش‌آموز، دانشجو و متخصص در کشور وجود دارد که اگر از آنها بخواهیم درباره دانسته‌های خود بنویسند، معمولا این کار را به سختی انجام می‌دهند. برخی از آنها چنان پیچیده می‌نویسند که به سختی می‌توان مفهوم مطلب‌شان را درک کرد. اما اگر متخصصین با اصول نویسندگی و خبرنگاری علم آشنا باشند، علاوه بر موفقیت بیشتر در کسب و کار و تحصیل خود، در توسعه علمی کشور نقش موثرتری خواهند داشت.

همان‌طور که از نام این کتاب مشخص است، «صفر کیلومتر» برای تازه‌کارهاست. برای کسانی‌ که علاقمند هستند نویسندگی علمی را آغاز کنند. اما نمی‌دانند از کجا و چگونه می‌توانند قدم در این راه پرهیجان بگذارند.

این کتاب دارای هفت درس است که در هر کدام به زبان ساده آموزش‌ها و تمرین‌های کاربردی داده شده است که برای تازه‌کارها مفید خواهد بود.

اگر علاقمند به علم و ترویج آن و یا یکی از عاشقان حرفه خبرنگاری هستید.

اگر دانشجو یا فارغ‌التحصیل یکی از رشته‌های علوم پایه یا مهندسی هستید.

اگر یک دانش‌آموز پژوهشگر و علاقمند به دانش هستید.

اگر یک فعال روابط عمومی در یکی از موسسات و سازمان‌های علمی هستید.

صفر کیلومتر برای شما آغازی هیجان‌انگیز خواهد بود...

کلمات کلیدی: نویسندگی، خبرنگاری، آموزش نویسندگی، نویسندگی علمی، نوشتن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.