دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان کسی در من تنهاست

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان کسی در من تنهاست

کتاب رمان کسی در من تنهاست نوشته‌ی فاطمه جابری فرد، درباره‌ی پنج زن است که زنجیره وار به هم متصل می‌شوند، زنانی که تجربه‌های بسیار متفاوتی از زندگی دارند اما یک ماجرا آن‌ها را به هم پیوند می‌دهد.

اما صرف نظر از تأثیر انکار ناپذیر آدم‌ها بر زندگی یکدیگر، این داستان راوی تنهاییِ انسان‌ها در کنار هم است. مرزهایی در میان آدم‌هاست که آن‌ها را همیشه از درک یکدیگر دور نگه می‌دارد و لاجرم جزیره‌ی تنهایی آدم‌ها فتح نشده باقی می‌ماند.

در بخشی از کتاب رمان کسی در من تنهاست می‌خوانیم:

دستمالش را که حالا خاک آلود و آفتاب خورده شده بود از روی زمین برداشت و تکاند. نگاهی به نقش قفس و پرنده‌ی در حال پرواز در آسمان انداخت. احمقانه است که بیاندیشی تنها پشت میله‌ها می‌شود در قفس بود، آدمی را فکرها و احساسات و قدرتهای زیادی به بند می‌کشند. با خودش فکر کرد نمی‌خواهد آزادی را تا آن جا که به او مربوط است از مادر دریغ کند. می‌خواست قفس اندیشه‌اش را باز کند و تصویر مادر را از خانه‌ی جلال بردارد و به سوی آسمان پر بدهد.

کلمات کلیدی: دانلود رمان رایگان، رمان عاشقانه، رمان کسی در من تنهاست، pdf رمان کسی در من تنهاست کامل، دانلود کتاب کسی در من تنهاست برای موبایل، رمان، رمان کسی در من تنهاست، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب کسی در من تنهاست با لینک مستقیم، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان کسی در من تنهاست، دانلود پی دی اف رمان کسی در من تنهاست، دانلود رایگان رمان کسی در من تنهاست، دانلود رمان کسی در من تنهاست، دانلود رمان کسی در من تنهاست، دانلود رمان کسی در من تنهاست با لینک مستقیم، دانلود رمان کسی در من تنهاست برای موبایل، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.