دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اصول برخورد با زامبی‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اصول برخورد با زامبی‌ها

کتاب اصول برخورد با زامبی‌ها نوشته‌ی ایمان صدیقی، راهنمای زندگی در جوامع جهان سوم است و نکاتی جهت آسایش و آرامش ذهن و روح کسانی ارائه می‌دهد که از محیط اطرافشان در فشار هستند. توصیه‌های گفته شده از تجربه‌ی برخورد با آدم‌های مختلف و اقشار گوناگون جامعه به دست آمده است. 

اگر دیگران با رفتارهایشان شما را آزار می‌دهند، اگر مدام سوالات تکراری از شما می‌پرسند مانند اینکه ترم چند هستی؟ چرا ازدواج نکرده‌ای هنوز؟ تونستی وزنت رو کم کنی؟ و ... یا اینکه اگر آرزوهای شما را مسخره می‌کنند، این کتاب برای شما نوشته شده است. 

این کتاب کمک می‌کند که چطور با آدم‌های بد و بی‌فرهنگ برخورد درست و بدون درگیری داشته باشید. در این کتاب این افراد را زامبی نامیده شده‌اند اما قصد توهین نبوده بلکه هدف به کار بردن لغتی بوده است تا نیاز به اسم بردن از قشر خاصی از مردم نباشد.

کلمات کلیدی: روابط اجتماعی، برقراری ارتباط با دیگران، رفتارهای اجتماعی، جامعه شناسی، کتاب اجتماعی، کتاب روابط اجتماعی pdf، برخورد با آدم نفهم، برخورد با افراد پررو، نحوه برخورد با افراد بی منطق، راهنمای زندگی در جوامع جهان سوم، فرهنگ و رفتار اجتماعی، مهارت های اجتماعی، ارتباط بین اشخاص، ارتباطات انسانی، ارتباطات کلامی، بهبود روابط اجتماعی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.