دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شجاع

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شجاع

کتاب شجاع (یا دلیر، به انگلیسی: Brave) از فیلم پویانمایی برگرفته شده که توسط شرکت «پیکسار» و «والت دیزنی» تولید و منتشر شده است.

داستان از این قرار است که شاهزاده «مریدا» با پدر و مادر و سه برادر کوچکترش زندگی می‌کند. او دوست ندارد زندگیش در قید و بندهای مرسوم یک شاهزاده باشد، ولی مادر و پدرش می‌خواهند به خاطر رسومشان او را مجبور به ازدواج با پسر یکی از فرمانروایان کنند. او تصمیم می‌گیرد که آزاد باشد و مسیر زندگیش را خودش انتخاب کند.

پس مراسم را به هم می‌زند و نورهای نشانه­ را (که افراد را به سوی سرنوشتشان راهنمایی می‌کند) دنبال می‌کند. در همین مسیر جادوگری سر راهش قرار می‌گیرد و مریدا از او کمک می‌خواهد. جادوگر به او کیکی می‌دهد که به مادرش بدهد تا نظرش راجع به ازدواج او عوض شود. ولی برخلاف انتظار مریدا، ملکه تبدیل به یک خرس می‌شود و ...

در پایان این داستان از زبان مریدا می­‌خوانیم: «کسانی هستند که می­‌گن تقدیر انسان فراتر از اراده­‌ی خودشه... که می‌­گن سرنوشت ما دست خودمان نیست. اما من بهتر می‌­دونم... کلید بخت ما درون خود ماست. فقط باید به اندازه کافی شجاع باشیم تا آن را ببینیم.»

کلمات کلیدی: دانلود کمیک تصویری شجاع، فیلم پویانمایی دلیر، فیلم Brave، داستان مصور شجاع، داستان برای بچه ها، داستان مصور، دانلود کتاب داستان کودک، داستان کودک، دانلود کتاب شجاع، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، داستان برای بچه ها، داستان کودکانه، داستان شجاع،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.