دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب درمانی - جلد 5

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب درمانی - جلد 5

کتاب درمانی - جلد 5 نوشته‌ی محمد نظری گندشمین، به بررسی تأثیرات مطالعه بر انسان از نظر روانشناسی می‌پردازد.

کتاب، گفتار ذهن آدم‌هاست و وسیله‌ی ارتباط ذهن‌ها. کتاب اندیشه‌های نویسنده را از مخفیگاه درون خارج می‌کند و از میان زمان و فرهنگ‌های مختلف عبور می‌دهد. برای شناخت نیاکانمان، هنوز هم نوشته‌هایی از ایشان را که بر روی سنگ‌ها به جا گذاشتند مطالعه می‌کنیم. اولین کتابی که بشر خلق کرد، چیزی بیشتر از چند اثر رنگی بر روی سنگ‌ها نبود. این گفتار طول عمر ندارد!

هدف کتاب برقراری نوعی از رابطه بین انسان‌ها است: رابطه‌ای که در آن یافته‌ها، تجربه‌ها و افکار یک انسان به مجموعه‌ای از انسان‌ها منتقل می‌شود. سبکی از انتقال تجربه‌های زندگی نویسنده به افرادی که دنبال درک آن هستند. 

اگر تمام 24 ساعت شبانه روز را به تماشای تلویزیون و... بنشینید، یا که در شبکه‌های مجازی به دنبال مُهملات و وقت کشی باشید، یا که حوادث روزنامه‌ها را با آب و تاب بخوانید، یا که به پای اخبار بنشینید و خبرچینی کنید، هیچ وقت با اینها و امثالهم، زندگی شما تغییری نخواهد کرد! تا وقتی که بر روال ثابت، عمل می‌کنید، هیچ وقت شاهد تغییرات مثبت و دلخواهی در زندگیتان نخواهید شد! هیچ وقت با دلخوشی‌های کوچک و آنی نمی‌توان به موفقیت‌های بزرگ و سبز دست یافت. آری کتاب‌ها تو را به تغییر فرا می‌خوانند و در این راه مثل یک یار مهربان، همواره همراه و هادی و حامی توست. تو را به مدیریت و اهمیت زمان آگاه می‌سازد. و تو را برای دگرگونی و تحول زندگیتان به حرکت در می‌آورد. آری اگر آماده حرکت هستید، کتابتان را باز کنید و در انتظار برکتِ کتاب باشید! آری کتاب به تو نیرو و انرژی و انگیزه می‌بخشد، در حالی که تلویزیون و شبکه‌های مجازی، روزنامه‌ها و اخبار و... نیرو و انرژی شما را تحلیل می‌برند و زمان شما را به رایگان، خرج خودشان می‌کنند و تو را در نهایت، با دست خالی رها می‌سازند!

کلمات کلیدی: فواید مطالعه، مطالعه کتاب، کتاب درمانی روانشناسی، کتاب کتاب درمانی، کتاب درمانی برای کودکان، اهمیت کتاب خواندن، نقش کتاب در زندگی، نتیجه کتاب خواندن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.