دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش عملی و گام به گام طراحی سایت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش عملی و گام به گام طراحی سایت

یکی از فعالیت های جذاب در عرصۀ اینترنت طراحی سایت و ساخت صفحات اینترنتی است. در این کتاب که پیش روی شماست، می آموزید چطور باید یک سایت را راه اندازی کرد. با روش های مختلف راه اندازی سایت آشنا شده و مفاهیم پایه طراحی سایت به شما آموزش داده خواهد شد. علاوه بر آن با بهترین روش طراحی سایت آشنا می شود که همان استفاده از سیستم های مدیریت محتوایی است که به سادگی در عرض کمترین زمان قادرید سایت خود را راه اندازی کنید.

تهیه هاست و دامنه و همچنین نصب وردپرس (نرم افزار سایت ساز) روی آن هم دیگر موضوعاتی است که در این کتاب به آنها پرداخته شده است. کتاب با زبانی صریح طوری نگاشته شده است که همۀ تازه کارها بتوانند از آن استفاده کنند و مطالب مفیدی را بیاموزند. کتاب آموزش عملی و گام به گام طراحی سایت منتشر شده در بهار 95 می باشد و از جدیدترین فناوری ها صحبت خواهد کرد. همینک این کتاب را به رایگان دانلود کنید.

کلمات کلیدی: وردپرس، wordpress، ترفندهای وردپرس، آموزش وردپرس، طراحی سایت، طراحی وب، برنامه نویسی وب، آموزش طراحی سایت، آموزش وردپرس، آموزش طراحی سایت با وردپرس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.