دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب وصیت نامه شهدا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب وصیت نامه شهدا

اهمیت خواندن وصیت نامه شهدا از نگاه
 
امام خمینی (رحمه الله علیه): 
این وصیتنامه هایی که این عزیزان می نویسند مطالعه کنید. پنجاه سال عبادت کردید خدا قبول کند، یک روز هم یکی از این وصیت نامه ها را بگیرید و مطالعه کنید و فکر کنید.  
            
مقام معظم رهبری:
این وصیت نامه هایی که امام می فرمودند بخوانید. من به توصیه ایشان خیلی عمل کرده ام. هر چه از این وصیت نامه های همین بچه های شهید به دستم رسیده، غالباً من این ها را خوانده ام. چیزهای عجیبی است. ما واقعاً از این وصیت نامه ها درس می گیریم.

کلمات کلیدی: وصیت نامه های شهدا، شهدا، وصیت نامه، وصیتنامه، خواندن وصیت نامه، شهید باکری، وصیت نامه دکتر چمران، وصیت نامه شهدای دفاع مقدس، دانلود وصیت نامه شهدا، وصیت نامه شهید همت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.