دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کسب درآمد از اینستاگرام: نبرد پیروز

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کسب درآمد از اینستاگرام: نبرد پیروز

کتاب کسب درآمد از اینستاگرام: نبرد پیروز نوشته‌ی محمدمهدی ظفری، به بررسی تاریخچه اینستاگرام تا افزایش فالور، کلیات اینستاگرام، تمامی اصطلاحات، اصول و قوانین اینستاگرام می‌پردازد.

در حال حاضر اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در کشور ماست که خیلی‌ها در آن فعالیت می‌کنند. منظور از خیلی‌ها همه قشر از افراد جامعه را در بر می‌گیرد. همین موضوع هم باعث این شده که اینستاگرام به محلی مناسب برای کسب درآمد برای خیلی‌ها تبدیل شود. از افراد معروف اینستاگرامی گرفته تا خانم‌های خانه داری که هیچ سرمایه‌ای برای کسب و کارشان نپرداخته‌اند هم می‌توانند کسب درآمد از اینستاگرام را تجربه کنند.

در بخشی از کتاب کسب درآمد از اینستاگرام: نبرد پیروز می‌خوانیم:

فالوور (follower) چیست؟

Follower در لغت به معنای دنبال کننده یا تعقیب کننده است. هنگامی که شما پیج کسی را دنبال یا فالو می‌کنید، شما به فالوورهای آن پیج اضافه می‌شوید. در مقابل تمام کسانی که پیج شما را فالو (دنبال) می‌کنند نیز به فالوورهای پیج شما می‌یپیوندند.

کلمات کلیدی: instagram، آموزش instagram، آموزش اینستاگرام فارسی، آموزش اینستاگرام pdf، اموزش تصویری پست گذاشتن در اینستاگرام، آموزش اولیه اینستاگرام، ترفندهای اینستاگرام، راهنمای اینستاگرام pdf، pdf آموزش اینستاگرام، اصول بازاریابی در اینستاگرام، آموزش دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام، دانلود کتاب بازاریابی با اینستاگرام، اینستاگرام، آموزش اینستاگرام، ترفندهای اینستاگرام، راهنمای استفاده از اینستاگرام، آموزش جامع اینستاگرام، شبکه های اجتماعی، کتاب ظفرگرام، کتاب کسب درآمد از اینستاگرام، کتاب نبرد پیروز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.