دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آزدای مجازی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آزدای مجازی

جوهر آزادی اختیار در انتخاب است و بنا هزاران دلیل که برخی از آنها را در این مجموعه شرح دادیم شما در فضای مجازی بیش از آنکه انتخاب کننده باشید انتخاب شونده اید!!

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:"نکته قابل توجه که باید مورد توجه قرار گیرد این است که اکثر شبکه‌های مجازی از خارج ایران مدیریت می‌شوند و غالبا طرح و راه اندازی آن‌ها به خاطر منافع اقتصادی‌ست که با توجه به سیاست‌های پولی ایران جابه جایی پول حتی از طریق دولت‌ها هم امریست پیچیده و عملا با استفاده‌ی کاربران ایرانی از این شبکه‌ها نفع مالی برای طراح آن ندارد پس چرا این شبکه‌ها در ایران فعالند؟"

 

کلمات کلیدی: شبکه های اجتماعی، آزادی مجازی، فیس بوک، تلگرام، تویتر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.