دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سیستم های پیشنهاد دهنده در شبکه های اجتماعی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سیستم های پیشنهاد دهنده در شبکه های اجتماعی

امروزه ما در عصر شبکه ها زندگی می کنیم؛ عصری که در آن شکل گیری شبکه های گوناگون اجتماعی، شیوه های ارتباطی و اطلاع رسانی نوینی به عرصه ی گسترده ی ارتباطات اجتماعی معرفی کرده است.
شبکه های اجتماعی به طور فزاینده ای محبوب شده اند، زیرا کانال های ارتباطی سریعی هستند که افراد می توانند از طریق وسایل الکترونیکی شخصی در هر مکان و در هر زمان با دوستان، آشنایان و همکاران و ... ارتباط برقرار کنند.
در کتاب حاضر پس از آشنایی با شبکه های اجتماعی و بررسی ویژگی های رفتاری و ساختاری این شبکه ها، به بررسی و مطالعه مرکزیت در شبکه های اجتماعی می پردازد.

کلمات کلیدی: شبکه های اجتماعی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.