دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب قدرت فن بیان و هوش اجتماعی در موفقیت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قدرت فن بیان و هوش اجتماعی در موفقیت

کتاب قدرت فن بیان و هوش اجتماعی در موفقیت نوشته‌ی مهدیه مقنی، دربردارنده‌ی 36 بازی جذاب و اثربخش جهت تقویت مهارت‌های ارتباطی و تربیت فرزندانی موفق است.

این کتاب به بررسی مباحث متعددی در تربیت فرزندان می‌پردازد که عبارتند از: فن بیان و هوش اجتماعی، جذاب‌ترین هوش  کودک قرن 21، چگونه هوش اجتماعی فرزند خود را بالا ببرید، اعجوبه‌های قرن 21، اعتماد به نفس، سخنوری، رفع خجالت، بازی، مذاکره، متقاعدسازی، هوش کلامی، مهارت شنیداری و ...

در بخشی از کتاب قدرت فن بیان و هوش اجتماعی در موفقیت می‌خوانیم:

بازی حالت سنج

روش اجرا : تصویر احساسات مختلف را بکشید و پشت آن دستوراتی بنویسید سپس یک وسیله‌ای مثل نی به آن وصل کنید از کودک بخواهید با توجه به حس خود یکی از نشانه‌ها را انتخاب کند و دستور مربوطه را انجام دهند.

یادداشت 1 :بهتر است هر یک از صورتک‌ها را در 3 سایز مختلف درست کنید تا فرزند شما علاوه بر نوع احساسش، شدت آن را نیز بفهمد؛ مثلا اگر ناراحت است میزان این ناراحتی کم، متوسط یا زیاد است؟ شما می‌توانید با فرزندانی که در حالت روحی بدی قرار دارند، صحبت کنید.

یادداشت 2 : کودکی که می‌تواند حالات چهره خود را تفسیر کند، با دیگران بهتر رفتار خواهد کرد، زیرا احساسات آن‌ها را درک خواهد کرد. شما می‌توانید با پاره کردن تصاویر مجلات برای ایجاد "احساسات" به آن‌ها کمک کنید. زمانی که با هم مطالعه می‌کنید، توقف کنید و بپرسید: "آیا آن دختر در آن تصویر خوشحال است یا غمگین؟"

کلمات کلیدی: آموزش کودکان، بازی آموزشی، روانشناسی بازی، کتاب روانشناسی بازی، روانشناسی بازی کودک، تربیت کودک، روانشناسی کودک، مسائل تربیت فرزند، تربیت فرزندان، فرزندپروری، تعلیم و تربیت، کتاب های آموزشی و رفتاری بچه ها، کتاب تربیت کودکان، تربیت کودکان،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.