دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب طراحی لوگو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب طراحی لوگو

طراحی لوگو، عنوان نام کتابی است که توسط پگاه تایکندی ترجمه شده است. نشان‌واره یا لوگو یا آرم عنصری گرافیکی از علائم دیداری است به‌طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم‌ شده یا با اشکال تصویری به صورت ویژه و نه الزاما خوانا چیده شده‌ است. شکل، رنگ، سبک حروف و... باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه دیگر متفاوت باشد. نشان‌واره طرحی ملموس و متمایز برای نمایاندن یک مجموعه، کالا یا سرویس مشخص است که در کنار اشاره به برخی مفاهیم، گاهی ویژگی‌ها و هویت یک سازمان یا کالا را نیز باز می‌نمایاند. اخیراً اصطلاح لوگو برای شرح علائم، لباس نیروهای نظامی، نشان‌ها و حتی پرچم‌ها استفاده شده است.

کتاب طراحی لوگو کتابی است بسیار مفید و سودمند برای همه طراحان گرافیک. اگر گرافیست هستید و می‌خواهید یک لوگوی جدید طراحی کنید، و یا می‌خواهید سفارش یک طراحی لوگو را به یک طراح بدهید، پیشنهاد می‌کنم پیش از این کار حتما این کتاب را به دقت مطالعه کنید.

کلمات کلیدی: لوگو، آموزش طراحی لوگو، نشان‌واره، لوگوهای معروف جهان، طراحی لوگو، آرم شرکت، لوگوهای معروف، برندهای معروف، نمونه لوگو، طراحی آرم و لوگو،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.