دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی مبحث 1 مقررات ملی ساختمان (تعاریف)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی مبحث 1 مقررات ملی ساختمان (تعاریف)

مهندس علامیر هستم در این فایل اموزشی قصد دارم در مورد آزمون نظام مهندسی ساختمان صحبت کنم اولین مبحث مهم برای آزمون نظام مهندسی ساختمان مربوط به مبحث اول است که درمورد کلیات و تعاریف و الزامات قانون ساخت و ساز ساختمان صحبت می کند در ادامه بحث فایل صوتی را که اماده کردم را برای دانلود قرار می دهم می توانید این کتاب صوتی را دانلود کنید کتاب های صوتی مختص افرادی است که مشغله بسیار زیاد دارند و وقت مناسب برای خواندن کتاب فیزیکی را ندارند.
شما دوست عزیز می توانید در هر مکان این فایل ها را گوش دهید و به نتیجه مطلب برای قبولی در ازمون نظام مهندسی ساختمان برسید با صرف وقت نیم ساعت در روز به گوش دادن کتاب صوتی قادر خواهید بود نمره مطلب در ازمون نظام مهندسی بگیرید.

فصل اول مبحث 1 را بصورت صوتی دانلود کنید و جهت تهیه کل کتاب صوتی که سرمایه گذاری در پیشرفت شغلی تان است را می توانید در وب سایت رسمی رضا علامیر دانلود فرمایید.

 

کلمات کلیدی: کتاب صوتی مهندسی، دانلود کتاب صوتی مهندسی، مقررات ملی ساختمان، دانلود کتاب صوتی آموزشی، آزمون نظام مهندسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.