دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان آکنده از عشق

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان آکنده از عشق

کتاب رمان آکنده از عشق نوشته‌ی داود بخشایی، داستان یک هنرمند نه چندان مشهور را روایت می‌کند که طی یک حادثه غم‌انگیز خانواده‌اش را از دست می‌دهد و مدت‌ها بعد می‌‌فهمد که سرنوشتش اکتشاف بزرگی در دنیاست و این اکتشاف بزرگ را از طریق عشقی می‌یابد که در کام مرگ است و او در تلاش است تا نجاتش دهد.

در بخشی از کتاب رمان آکنده از عشق می‌خوانیم:

مسیر رو دنبال کردم. بالاخره بعد از پنج شبانه روز به یه کلبه دور از هر جا و نشونی توی یه جای خیلی ناآشنا رسیدم.

به کلبه رفتم.

نقشه رو باز کردم.

_جالبه! شدم عین جستجوگر‌های گنج. انگار اومدم دنبال گنج.

حالا دیگه بدتر از اون اینه که الان یه ساعت بگردم تا یه کاغذ دیگه ببینم که توش نوشته حالا برو به این مسیر.

نقشه رو باز می‌کنم. نوشته رو می‌خونم.

"زیر این کلبه یک زیر زمین کوچک وجود داره. یک راه واسه رفتن به اونجا هست. به کف اتاق ضربه بزن. هرجا صدایی داد که زیرش خالی هست، اونجارو بکن. توی جعبه کنار در یک تبر هست. از اون استفاده کن."

_ عجب ... .

پس واقعاً گنجه.

وقتی اونو پیدا کردم اولین کاری که می‌کنم اینه که قسط‌هامو پرداخت می‌کنم.

بالاخره با تبر شروع کردم به شکستن کف اتاق.

یه راه مخفی کوچک واسه پایین رفتن هست.

کلمات کلیدی: دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان آکنده از عشق، دانلود پی دی اف رمان آکنده از عشق، دانلود رایگان رمان آکنده از عشق، دانلود رمان آکنده از عشق، دانلود رمان آکنده از عشق، دانلود رمان آکنده از عشق با لینک مستقیم، دانلود رمان آکنده از عشق برای موبایل، رمان آکنده از عشق، رمان آکنده از عشق، pdf رمان آکنده از عشق کامل، دانلود کتاب آکنده از عشق با لینک مستقیم، دانلود کتاب آکنده از عشق برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.