دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مبانی رایانه و برنامه‌نویسی به زبان ++C

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مبانی رایانه و برنامه‌نویسی به زبان ++C

کتاب مبانی رایانه و برنامه‌نویسی به زبان ++C (خلاصه و معرفی)، به آموزش مبانی و مقدمات کامپیوتر و ویندوز پرداخته و سپس به‌طور کامل و در سطح حرفه‌ای شما را با برنامه‌نویسی به زبان ++C که یکی از قدرتمندترین زبان‌های برنامه‌نویسی است آشنا می‌کند.

گسترش و نقش‌آفرینی نرم‌‌افزارهای رایانه‌ای و استفاده روز‌افزون آن‌ها در بخش‌های مختلف نظیر صنعت، تجارت، پزشکی، علوم، اداری، حسابداری و غیره، روز‌به‌روز بر اهمیت یادگیری زبان مناسب برنامه‌نویسی می‌افزاید.

زبان‌های برنامه‌نویسی زیادی وجود دارند. در بین این زبان‌ها ++C از ویژگی‌های بخصوصی از لحاظ آموزشی و کاربردی برخودار است. به طوری که این زبان یکی از جذاب‌ترین و قدرتمندترین زبان‌های برنامه‌نویسی شیءگرا است. از طرف دیگر، زبان ++C به عنوان سرفصل درس مبانی برنامه‌سازی و برنامه‌سازی پیشرفته در رشته‌های کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ICT، علوم کامپیوتر و رشته‌های فنی و مهندسی تدریس می‌شود.

کتاب‌های زیادی در زمینه برنامه‌نویسی ++C نوشته شده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد. اما، کتاب مبانی رایانه و برنامه‌نویسی به زبان ++C، با سال‌ها تجربه در زمینه‌ تالیف کتب برنامه‌‌نویسی و تدریس این زبان تدوین شده است و دارای ویژگی‌های زیر است:

- بیان الگوریتم و فلوچارت که پایه و اساس یادگیری هر زبان برنامه‌‌نویسی است.
- ارائه و حل برنامه‌های متعدد، در این کتاب حدود 506 مسئله برنامه‌‌نویسی بیان گردیده، که 180 برنامه‌ آن در متن کتاب حل شده است. حل حدود 142 برنامه در سایت انتشارات فناوری نوین آمده است. اما، 184 برنامه‌ بدون حل باقی مانده است که به عهده دانشجویان محترم است.
- در پیوست الف کتاب حدود 50 سوال تکمیلی و امتحانی با توضیحات کامل حل گردیده است.
- در پیوست ب کتاب پروژه مین روب به عنوان یک پروژه عملی با توضیحات به طور کامل پیاده‌‌سازی شده است.
- کتاب به صورت گام‌‌به‌‌گام با جملات کوتاه و ساده بیان گردیده است.

کلمات کلیدی: آموزش مبانی رایانه، مبانی کامپیوتر pdf، مهندسی نرم افزار، آموزش برنامه نویسی سی پلاس پلاس، مسائل سی پلاس پلاس، نمونه سوال برنامه نویسی سی پلاس پلاس، کتاب آموزش برنامه نویسی سی پلاس پلاس، برنامه نویسی سی پلاس پلاس، مبانی کامپیوتر، آموزش c، برنامه‌نویسی c،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.