دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان سرزمینی در پشت آینه‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان سرزمینی در پشت آینه‌ها

علی پاینده در کتاب سرزمینی در پشت آینه‌ها، اساطیر ایرانی و شرقی را دوباره زنده می‌کند تا بشریت را نجات دهد.

این داستان با نگاه به سنت‌ها، اسطوره‌ها و افسانه‌های کهن ایرانی و دیگر ملل شرقی از ادبیات روز جهان پیروی می‌کند. پاینده برای نگارش این کتاب، آثار زیادی پیرامون اسطوره‌ها و افسانه‌های قدیمی ایران و دیگر کشورها و بیشتر ملل شرقی مطالعه کرده و به بازآفرینی این اسطوره‌ها روی آورده است.

در بخشی از کتاب رمان سرزمینی در پشت آینه‌ها می‌خوانیم:

معمولاً مینا بود که در مواقع خطر عکس العملی نشان می‌داد و کاری می‌کرد اما این بار او هم واقعاً ترسید. جیغ کشید و روی زمین افتاد. سیاوش ناخودآگاه میان او و موجود قرار گرفت. دستش را به حالت نه به سمت موجود دراز کرد. گربه‌سان بزرگ
در یک قدمی آن دو ایستاد. سیاوش خودش هم از شجاعت زائدالوصفش تعجب کرده بود. با این وجود همچنان بر جا ایستاد. میان گربه سان بزرگ و مینا در حالی که دست راستش را به حالت افراشته جلوی موجود گرفته بود.

موجود به قدری بزرگ بود که می‌توانست با یک حرکت سیاوش را به دو نیم کند اما انگار که جا خورده باشد همچنان بر جا ایستاده بود. خرناس می‌کشید. در حالی که چشم در چشم سیاوش دوخته بود با قدم‌های ریز آرام جلو می‌آمد. دست سیاوش افتاد. موجود حالا تنها ثانیه‌ای با او فاصله داشت. سیاوش می‌توانست بوی دهانش را حس کند. هر دو چند لحظه چشم در چشم به هم خیره شدند. و بعد در نهایت تعجب، موجود مثل گربه‌ای که می‌گریزد فرار کرد و رفت.

کلمات کلیدی: دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود رایگان رمان تخیلی، رمان pdf، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، دانلود رمان جدید، رمان تخیلی، رمان فارسی تخیلی، دانلود رمان تخیلی، رمان های تخیلی فانتزی، رمان تخیلی فانتزی، دانلود رمان فانتزی، دانلود رمان تخیلی، دانلود رمان هیجان انگیز، رمان ایرانی، دانلود رمان ایرانی، دانلود رمان، داستان و رمان تخیلی، داستان فانتزی، دانلود داستان خیالی، داستان تخیلی، تخیلی، داستانی تخیلی، دانلود pdf رمان سرزمینی در پشت آینه‌ها، دانلود رمان سرزمینی در پشت آینه‌ها برای موبایل، رمان سرزمینی در پشت آینه‌ها، رمان سرزمینی در پشت آینه‌ها، pdf رمان سرزمینی در پشت آینه‌ها کامل، دانلود کتاب سرزمینی در پشت آینه‌ها با لینک مستقیم، دانلود کتاب سرزمینی در پشت آینه‌ها برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.