دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب قصه هایی برای پدران، فرزندان، نوه ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قصه هایی برای پدران، فرزندان، نوه ها

قصه‌هایی‌ پرحکمت‌ از سراسر جهان، که‌ نسل‌ به‌ نسل‌ به‌ ما رسیده‌ است. در قصه های‌ این‌ مجموعه، پائولو کوئلیو واقع‌گرایی، عرفان و تمثیل‌ را در هم‌ می‌آمیزد.

این کتاب، داستان‌هایی ساده و شفاف است که طیف وسیعی از خوانندگان را در بر می‌گیرد. قصه هایی که پدران برای فرزندان و نوه‌های خود نقل کرده و با آن معارف را به نسل بعد منتقل می‌کنند. کوئلیو این حکایات را از زبان حسن بصیری، کنفوسیوس، سعدی، حلاج، گاندی، ملانصرالدین، شمس تبریزی و … می‌گوید.

روایت کوئلیو از داستان‌های قرون وسطی شروع می‌شود، حوزه‌ی وسیعی را در  بر می‌گیرد و به تجربیات شخصی او می‌رسد. او این بار ما را به نقاط مختلف جهان از چین، ژاپن ایران و هندوستان تا آمریکا، اسپانیا و دورترین صحراهای آفریقا می‌برد. انگیزه‌ای فرا ملیتی و مذهبی سبب خلق این اثر شده است و می‌توان عرفان اسلامی‌را در حکایاتش دید. این نویسنده با واقع‌گرایی، عرفان، حکایات و پندهایش را آن‌گونه بازگو می‌کند که در زندگی روزمره‌مان حضور دارد.

کلمات کلیدی: دانلود رمان خارجی، رمان ترجمه شده، کتابهای پائولو کوئلیو، دانلود مجموعه داستان، داستان هایی از پائولو کوئلیو، حکایت های قدیمی، داستان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.