دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب وایرال وان: داستان ویدئوهای وایرال - شماره 1

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب وایرال وان: داستان ویدئوهای وایرال - شماره 1

کتاب کتاب وایرال وان: داستان ویدئوهای وایرال - شماره 1 تألیف رشاد نوری، در واقع ترکیبی است از قالب و فرمت مجله اما با روایت داستانی و مرتبط. موضوع اصلی این کتاب ویدئو‌ها و تصاویر پربازدید تاریخ اینترنت هستند. بسیاری از آن‌ها داستان‌های جالب و خواندنی در پس خود دارند.

یک اشتباه کوچک باعث وایرال شدن یک ویدئو می‌شود و در ادامه آن زندگی یک خانواده به کلی تغییر می‌کند و افراد معروف و سلبریتی‌ها با آن‌ها ملاقات می‌کنند و در صفحه شبکه اجتماعی خود از آن ویدئو می‌نویسند. چه رکورد‌های جالبی که به نام آن‌ها ثبت نمی‌شود. خواندن این اتفاقات و دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست. در این کتاب داستان و چگونگی شکل گرفتن 7 ویدئوی پربازدید دنیای مجازی گفته شده است. 

فهرست عنوان مطالب کتاب:

- وایرال (viral) چیست؟ در زندگی امروزه چه نقشی دارد؟
- داستان ویدئوی وایرال چارلی انگشت منو گاز گرفت
- موزیک ویدئوی خودکار آناناس خودکارِ سیبی
- ویدئوی عطسه بچه پاندا
- داستان سریع‌ترین سگ اسکیت برد سوار دنیا
- موزیک ویدئوی گانگنام استایل
- چالش درِ بطری
- نگاهی به سرآغاز سوریلند و انیمیشن‌های سروش رضایی

کلمات کلیدی: مجله اینترنتی، مجله سرگرمی، دانلود مجله اینترنتی، دانلود مجله سرگرمی، معنی وایرال در اینستاگرام، وایرال در اینستاگرام چیست، وایرال وان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.