دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان خاطرات یک خون آشام - جلد پنجم (شب هنگام)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان خاطرات یک خون آشام - جلد پنجم (شب هنگام)

کتاب رمان خاطرات یک خون آشام - جلد پنجم (شب هنگام) به قلم ال جی اسمیت روایتگر زندگی دختر جوان دبیرستانی به نام النا گیلبرت است که قلبش میان دو برادر خون آشام، استفن سالواتوره و دیمن سالواتوره گیر می‌کند.

رمان خاطرات یک خون آشام (The Vampire Diaries) سری رمانی در سبک خون آشامی ترسناک برای جوانان و بزرگسالان نوشته نویسنده آمریکایی ال جی اسمیت (L. J. Smith) است. این مجموعه حول محور استفن سالواتوره و الینا گیلبرت می‌چرخید. در سه رمان اول (بیداری، کشمکش و غضب) استفن و الینا راویان ماجرا هستند، درحالی که کتاب اتحاد تاریک، به روایت بانی مک کولو است.

داستان پیرامون مشکلاتی است که در اثر نزدیک شدن النا و استفن به هم به وجود می‌آید و به مرور زمان از کنترل آن‌ها خارج شده و نیروهای پلید بسیاری را به زندگی‌شان می‌کشاند.

در بخشی از کتاب رمان خاطرات یک خون آشام - جلد پنجم (شب هنگام) می‌خوانیم:

دیمن لبخندی باطنی زد. چندین بار پیش از این، چنین مبادلاتی را شنیده بود؟ به عنوان یک عنکبوت، آگاهی داشت: اول حشره را به اتاق نشیمن می‌کشانی؛ سپس به او اطمینان می‌دهی؛ و قبل از آنکه متوجه شود می‌توانی هر چیزی از او بدست آوری. تا زمانی که دیگر بهش احتیاجی نداشته باشی. و سپس چشمان سیاهش درخشیدند، زمان یک حشره‌ی جدید فرا رسیده بود.

اکنون دستان کرولاین به هم می‌پیچیدند. «فقط تا زمانی که تو واقعا...خودت می‌دونی. همون که قول دادی. واقعا راست می‌گفتی درباره‌ی دوست داشتن من؟»

- «... باور کن. من مراقب تو خواهم بود. همین طور دشمنای تو. همین الانش هم شروع...»

ناگهان کرولاین کش و قوسی آمد. او گفت: «این همون چیزیه که دلم می‌خواد ببینم. حالم از شنیدن " الینا اینجور"، "استفن اون جور" بهم می‌خوره... و حالا دوباره همه‌اش شروع میشه.»

کرولاین به تندی ساکت شد انگار که کسی تلفن را بر رویش قطع کرده و او تازه متوجهش شده باشد. برای لحظه‌ای چشمانش باریک و لبانش نازک شدند. سپس آهسته آرامش یافت. چشمانش بر آینه باقی ماندند و یک دستش بلند شد و به آرامی بر روی شکمش قرار گرفت. به آن خیره شد و آرام آرام به نشر رسید که چهره‌اش نرم شد، که در حالتی از درک و اشتیاق ذوب شد.

اما دیمن برای لحظه‌ای هم چشم از آینه برنداشته بود. آینه‌ای معمولی، آینه‌ای معمولی، آینه‌ای معمولی... .لا ارا؟! دقیقا در لحظه‌ی آخر، وقتی که کرولاین چرخید، درخششی قرمز رنگ معلوم شد.

کلمات کلیدی: L J Smith، رمان ترجمه شده، رمان وحشتناک، دانلود بهترین رمان های جهان pdf، دانلود رایگان رمان خارجی، رمان خارجی ترجمه شده، The Vampire Diaries، داستان خارجی، رمان عاشقانه، دانلود رمان ترسناک، Lisa Jane Smith، دانلود داستان ترجمه شده، دانلود رمان خون آشام، خاطرات یک خون آشام غضب، رمان تخیلی، رمان خارجی معروف، رمان خاطرات یک خون آشام، داستان ترجمه شده، جلد پنجم، رمان های انگلیسی ترجمه شده، رمان ترجمه شده رایگان، nightfall، دانلود رایگان رمان خارجی، رمان خاطرات یک خون آشام جلد پنجم، رمان خارجی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.