دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش بهینه سازی سایت با GTMetrix

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش بهینه سازی سایت با GTMetrix

 GTMetrix به شما کمک می‌کنه تا از PageSpeed یا همون سرعت بارگزاری سایت باخبر بشین و همچنین با ارایه بعضی راه کارها، روش‌هایی رو برای بهبود PageSpeed ارایه میده.
GTMetrix در حقیقت از استانداردهایی که گوگل به عنوان معیار قرار داده استفاده میکنه. این آدرس صفحه بررسی PageSpeed سایت شما به کمک گوگل هست که البته ایرانی‌ها امکان دسترسی بهش رو ندارن مگه با یکم خلاقیت! همچنین گوگل یه افزونه برای این کار طراحی کرده که همین کار رو انجام میده، این افزونه هم برای Chrome, Firefox قابل دسترس هست.

کلمات کلیدی: وردپرس، آموزش وردپرس، GTMetrix، طراحی سایت با وردپرس، آموزش کامل طراحی سایت با وردپرس، آموزش GTMetrix، آموزش طراحی سایت، php، wordpress،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.