دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اصول طراحی صفحات درباره ما و تماس با ما

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اصول طراحی صفحات درباره ما و تماس با ما

کتاب "اصول طراحی صفحات درباره ما و تماس با ما در سایت" نوشته احمد سلگی به مباحثی می‌پردازد که خواننده با به کار بستن آن‌ها در وبسایت خود و بهینه سازی صفحات درباره ما و تماس با ما در اعتماد سازی کاریران وبسایت قدمی مهم برداشته و فروشش نیز افزایش می‌یابد.

در این کتاب الکترونیک سعی داریم به نکاتی که در طراحی صفحه درباره ما و تماس با ما کاربرد دارد بپردازیم. در درون سایت‌ها، اکثراً صفحه درباره ما و تماس با ما کامل و حرفه‌‌ای طراحی نمی‌شود. با توجه به این موضوع، تصمیم گرفته شد مطالبی در این رابطه یعنی طراحی صفحه درباره ما نوشته شود و در قالب ایبوکی تقدیم به شما گردد.

کلمات کلیدی: طراحی سایت، اصول طراحی و صفحه آرایی، نحوه طراحی سایت، صفحه تماس با ما، صفحه درباره ی ما، آموزش طراحی سایت، اصول طراحی سایت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.