دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مبانی کدنویسی ریاضی در نرم افزار متلب

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مبانی کدنویسی ریاضی در نرم افزار متلب

کتاب مبانی کدنویسی ریاضی در نرم افزار متلب اثر مهران غریب، کتابی برای یادگیری کدنویسی دستورات ریاضی در محیط نرم افزار متلب است.

امروزه استفاده از نرم‌افزارهای مختلف در راستای تحلیل و محاسبات مسائل و در زمینه‌های مختلف علمی مخصوصا زمینه‌ی ریاضیات و علوم مهندسی، امری اجتناب ناپذیر و لازم می‌باشد. بدیهی است که در سطوح مختلف علوم ریاضی و مهندسی به دلیل پیچیدگی مسائل و هم‌چنین امکان بالای خطای انسانی در تحلیل و محاسبات، نیازمند روشی مطمئن و منظم برای رسیدن به نقطه‌ی هدف می‌باشد.

یکی از نرم‌افزارهای بسیار قوی و مطلوب که در رشته‌های ریاضی و علوم مهندسی به طور گستردهای مورد استفاده قرار می‌گیرد، نرم افزار MATLAB است که توسط شرکت Math Work ارائه می‌گردد. نام این نرم افزار از عبارت Matrix Laboratory اقتباس شده است و از آن در حل مسائل مختلف و شبیه سازی استفاده می‌گردد که محدود نبودن این نرم‌افزار برای رشته‌ی خاص، باعث فراگیر بودن آن در اکثریت سطوح علمی مختلف بوده و کمتر کسی را می‌توان یافت که با نام آن آشنایی نداشته باشد.

پس بدیهی است که برای دانشجویان و اساتید رشته‌های مختلف، مخصوصا رشته‌های ریاضی، فنی و مهندسی یادگیری این نرم افزار در اولویت باشد..

در این کتاب نیز به آموزش قدم به قدم کدنویسی مجموعه عملیات ریاضی و محاسباتی در این نرم‌افزار می‌پردازیم که پایه و اساس یادگیری نرم‌افزار MATLAB می‌باشد.

با استفاده از این کتاب می‌توان دستورات را در محیط کامند ویندو یا ام فایل نوشت. از آنجایی که بیس حل مسائل مختلف در رشته ریاضی یا رشته‌های فنی، مهندسی استفاده از دستورات ریاضی در نرم افزار متلب است پس با خواندن و تمرین این کتاب می‌توان کم کم به یک کدنویس حرفه‌ای تبدیل شد.

کلمات کلیدی: نرم افزار Matlab، برنامه MATLAB، نرم افزار متلب، برنامه متلب، آموزش نرم افزار متلب، آموزش برنامه متلب، آموزش برنامه MATLAB،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.