دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش ساخت بازی دو بعدی در جاوا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش ساخت بازی دو بعدی در جاوا

کتاب آموزش ساخت بازی دو بعدی در جاوا به قلم رحمان زارعی شما را با مراحل ساخت یک بازی دو‌بعدی تحت ویندوز به‌صورت پروژه محور آشنا کنیم.

زبان برنامه‌نویسی جاوا (Java) یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره است که هم‌زمان، مبتنی بر کلاس و شیء‌گرا است و طوری طراحی شده است تا کم‌ترین وابستگی اجرایی ممکن را داشته باشد. شعار این زبان، "یک بار بنویس، همه جا اجرا کن" است، یعنی کد جاوای کامپایل شده می‌تواند روی تمام پلتفرم‌هایی که از جاوا پشتیبانی می‌کنند، اجرا شود و نیازی به کامپایل کردن مجدد نیست. برنامه‌های جاوا معمولا به صورت Bytecode کامپایل می‌شوند و صرف نظر از ساختار کامپیوتر، می‌توانند روی هرگونه دستگاه مجازی اجرا شوند.

در سال 2016، جاوا یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی مورد استفاده، مخصوصا برای برنامه‌های وب سرور مشتری است و گزارش شده است که 9 میلیون توسعه‌دهنده دارد. بیشتر قواعد این زبان از زبان‌های C و C++ گرفته شده است، اما امکانات سطح پایین کمتری نسبت به آن‌ها دارد. آخرین ورژن زبان برنامه‌نویسی جاوا، جاوای 8 است که تنها ورژنی است که در حال حاضر به صورت رایگان توسط Oracle پشتیبانی می‌شود، گرچه ورژن‌های قدیمی‌تر توسط Oracle و دیگر شرکت‌ها به صورت تجاری پشتیبانی می‌شوند.

کلمات کلیدی: بازی سازی، آموزش ساخت بازی رایانه ای، آموزش ساخت بازی دو بعدی، ساخت بازی در جاوا، ساخت بازی با زبان جاوا، آموزش بازی سازی با جاوا، آموزش جاوا، کتاب آموزش جاوا، آموزش جاوا pdf، آموزش جاوا رایگان، آموزش جاوا به زبان ساده، بهترین کتاب آموزش جاوا، java، بازی های رایانه ای،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.