دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF مجله بازی های پارسی - شماره 2

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی مجله بازی های پارسی - شماره 2

مجله‌ی بازی‌های پارسی، مجله‌ای کاملا ایرانی برای نخستین بار در ایران به صورت دو نسخه‌ی فارسی و انگلیسی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

بعد از انتشار شماره‌ی اول این مجله با استقبال چشم‌گیری از سوی مخاطبان صنعت گیم داخل و خارج (که در سخن سردبیر به بعضی از آن‌ها اشاره شده است) مواجه شد که در نوع خود بی‌نظیر بود و هم‌چنین نقدهای بسیار سازنده‌ای در پی داشت. شماره‌ی دوم مجله که هم اکنون برای دانلود در اختیارتان قرار گرفته کاملا با شماره‌ی اول متفاوت است و شامل بخش‌های مختلف از‌ جمله نقد، پیش نمایش، اخبار، آموزش، دانشگاه و چندین بخش جذاب دیگر است.

سیستم متون مجله هم به کلی تغییر پیدا کرده و شکلی حرفه‌ای‌تر به خود گرفته است.

شماره‌ی دوم مجله‌ی بازی‌های پارسی طبق قولی که داده شده بود در سومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران رونمایی شد. هم‌چنین نسخه‌ی سورپرایز مجله با فرمت exe استقبال بسیار خوبی را به همراه داشت!

کلمات کلیدی: بازی های پارسی، بازی های فارسی، مجله گیم، بازی‌های رایانه‌ای ایرانی، شماره‌ دوم مجله‌ بازی‌های پارسی، مقایسه بازی های پارسی، جدیدترین بازی ها، بازی های رایانه ای، نقد بازی، پیش نمایش بازی های جدید، کمیک کوچک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.