دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب لذت مهندسی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب لذت مهندسی

کتاب لذت مهندسی، کوششی است برای دوستداران خلاقیت، کارآفرینان سختکوش، مهندسان نوآور و دانشجویان علاقه‌مند به تغییر و تفاوت در شیوه نگرش به مسائل فنی و صنعتی. امید آن که خواننده جوان با مطالعه کتاب حاضر به مرزهایی نو در نگرش به موضوع مهندسی برسد و با الهام از مطالب این کتاب بر غنای دانسته‌های خود بیفزاید.

کوشش شده است تا هر مطلب به صورتی کوتاه و گذرا فقط ذهن خواننده را به آن مطلب جلب نماید و با ارائه کمترین واژگان، سرنخهایی نخستین درباره آن موضوع را به او بدهد و خواننده خودش در صورت علاقه‌مند شدن بدان گفتار، به دنبال دانسته‌های کامل‌تر برود. ولی در برخی زمینه‌ها که یا به دلیل نو بودن و یا جذابیت، نیاز به شکافتن بیشتر موضوع بوده توضیحات جامع‌تری داده شده است که از آن جمله می‌توان به مواردی چون: «واقعیت مجازی»، «الگوریتم ژنتیک» و «تاریخچه رباتیک» اشاره نمود.

مطالب کتاب درباره تازه‌های فناوری، دنیای جذاب هوش مصنوعی، کاربرد الگوریتم ژنتیک و الگوریتمهای رفتار حیوانات در طراحی‌های مهندسی، تاریخچه دانش رباتیک، شبکه‌های عصبی، واقعیت مجازی، موس کامپیوتر در مسیر تکامل، مسابقه ملی طراحی خودروی الکتریکی، مسابقه ملی طراحی شناورهای هوشمند، مسابقه ملی طراحی هواپیمای بدون سرنشین، مسابقه مبارزه با قانون جاذبه و ... است.

در بخش تازه‌های فناوری مطالبی مانند این آمده است:

چتری که با باد کار می‌کند، سونار سه‌بعدی رنگی دیجیتال، عیب‌یابی هوشمند جعبه‌دنده، توپ هوشمند، چاه نفت هوشمند، روکش هوشمند پشت بام، کاغذ دیواری هوشمند، پرینت مستقیم از فلش‌درایو، مچ‌بندی که چشم نابینایان است، بازی گروهی کلاغهای باهوش، نانو رباتیک، پول‌شمار انگشتی، دستگاه تبدیل کاغذ باطله به مداد، دوچرخه تاشو در کوله‌پشتی، الگوی رگهای خونی در شبکیه، شستن لباسها در جالباسی، پنکه بدون پره، درمان تومورهای سرطانی، توسعه پایدار، لباس رباتیک و ...

کلمات کلیدی: فناوری اطلاعات، سیستم های هوشمند، هوش مصنوعی، مهندسی مکانیک، کارآفرینی، کاربردهای هوش مصنوعی، تازه های رباتیک، تازه های فناوری،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.