دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کوتاه و کاربردی از لینوکس برای تست نفوذگران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کوتاه و کاربردی از لینوکس برای تست نفوذگران

کتاب کوتاه و کاربردی از لینوکس برای تست نفوذگران نوشته‌ی احسان نیک آور، به عنوان یک راهنمای کوچک ولی کاربردی برای آشنایی هر چه بهتر و استفاده مناسب از سیستم‌عامل لینوکس برای شما تهیه شده است. 

اغلب بخش‌های این کتاب برگرفته از کتاب Linux Basics for Hackers می‌باشد. لازم به ذکر است که کتاب جاری، ترجمه کامل کتاب Linux Basics for Hackers نبوده و برخی از بخش‌های آن حذف گردیده است. 

این کتاب در شانزده فصل تهیه شده است که در هر بخش، مطالب کاربردی جهت استفاده هر چه بهتر از سیستم‌عامل لینوکس در آن مطرح شده است.

کلمات کلیدی: لینوکس چیست، مبانی لینوکس، یادگیری لینوکس، کتاب آموزش لینوکس، کتابهای آموزش لینوکس، آموزش لینوکس، آموزش مبتدی لینوکس، آشنایی با لینوکس، آشنایی با سیستم عامل لینوکس، جزوه لینوکس، جزوه آموزش لینوکس، آموزش لینوکس pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.